וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 68:82 לאולימפיאקוס על קוצ'ה, פנר ניצחה את הכוכב האדום

היוונים השיגו ניצחון חשוב ושמרו על הסיכוי לעלות להצלבה. 17 לפרינטזיס. הטורקים התאוששו מההפסד לפנאתינייקוס ועלו ל-1:8 אחרי 65:72 על הסרבים. 27 נק' לדאטומה. 65:72 לז'לגיריס על באמברג

ניקוס זיסיס שחקן באמברג. GettyImages
משחק נהדר שלו לא הספיק. זיסיס/GettyImages

המחזור התשיעי בטופ 16 יגיע לסיומו הערב (שישי). במשחק המוקדם, גברה ז'לגיריס קובנה על באמבאג והשיגה ניצחון שני בטופ 16. פנרבחצ'ה התאושש מההפסד לפנאתינייקוס וגברה על הכוכב האדום. אולימפיאקוס השיגה ניצחון חשוב על קוצ'ה לבוראל ושמרה על הסיכוי לעלות להצלבה.

ז'לגיריס קובנה - באמברג 73:75

הקבוצה של שאראס, החלשה ביותר ב"בית המוות", עם ניצחון שני בטופ 16. אחרי שחטפה 33 הבדל בגרמניה במפגש הראשון, היא השיגה את הנקמה שלה, שככל הנראה תשאיר גם את אלופת גרמניה ללא המקום בהצלבה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר הליטאים מובילים בפער קטן והאורחים רודפים, אך בסופו של דבר לא משיגים אותם. הרבו לקלוע: לז'לגיריס: ינקונאס 17 (13 ריב'), ווגיאוקאס 13. לבאמברג: זיסיס 25, וונאמייקר 14.

אולימפיאקוס - קוצ'ה לבוראל 68:82

היוונים השיגו ניצחון קריטי עבורם ושמרו על הסיכוי להעפיל להצלבה. אחרי רבע ראשון צמוד, אולימפיאקוס שמה רגל על הגז, פתחה יתרון דו ספרתי ושמרה עליו עד הסוף. קוצ'ה הסתבכה בקרב על המקום הראשון בבית כשרשמה הפסד שלישי העונה מארבעה משחקים לאולימפיאקוס. גאורגיוס פרינטזיס הוביל את המנצחת עם 17 נקודות, ואסיליס ספאנוליס הוסיף 14. 19 לבורוסיס בצד השני לא הספיקו לספרדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 65:72

החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' התאוששו מההפסד לפנאתינייקוס, שהיה הראשון שלהם בטופ 16 ורשמו ניצחון ביתי 16 ברציפות ביורוליג. הטורקים רשמו ניצחון רביעי העונה על הסרבים, שאיבדו סיכוי ריאלי להעפיל להצלבה. ג'יג'י דאטומה היה פשוט מצוין עם 27 נקודות, בוגדן בוגדנוביץ' קלע 16. מנגד, מאיק צירבס היה היחיד שניסה להילחם עבור הכוכב האדוט, כשקלע 11 נקודות והוריד 7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully