וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן רוצות את בוסקטס"

ב"ספורט" מדווחים שברצלונה עשויה למכור את הקשר האחורי המצוין שלה בקיץ תמורת סכום עתק של 100 מיליון יורו ולהחתים במקומו את פול פוגבה מיובנטוס, בו הייתה מעוניינת בקיץ הקודם

AP

האם סרחיו בוסקטס יעזוב את ברצלונה בקיץ? הקשר שתפס מקום של קבע במרכז השדה של ברצלונה מאז שעלה מהבוגרים, ונחשב לבאנקר בהרכב של כל המאמנים שאימנו את המועדון, עשוי לעזוב לאחת משלוש הקבוצות שמעוניינות בו ומוכנות לשלם עבורו סכום עתק של כ-100 מיליון יורו. כך מדווח היום ה"ספורט" הקטלאני.

על פי הדיווחים מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי מוכנות לשלם עבור הקשר בן ה-27 סכום עתק כשגם פריס סן ז'רמן בתמונה. בוסקטס, לו יש חוזה עד 2019 בבצלונה, מקווה לפתוח במו"מ על הארכת חוזהו בקיץ, אבל למועדון עצמו יש תכניות אחרות לגביו.

סרחיו בוסקטס, שחקן ברצלונה. GettyImages
בדרך החוצה? בוסקטס/GettyImages

בקטלוניה טוענים שברצלונה תהיה מוכנה לשקול הצעות עבור הקשר ולרכוש במקומו את פול פוגבה שחקנה של יובנטוס ונבחרת צרפת, בו הקבוצה הייתה מעוניינת כבר בקיץ הקודם. הגעתו הצפויה של הצרפתי הבינלאומי, עשויה להגיע על חשבון בוסקטס, שכבר הצהיר בעבר שיהיה שמח לשחק אצל פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי והקבוצה מחפשת מחליף ליאיא טורה, הקשר שאותו בוסקטס החליף בזמנו בברצלונה. לגבי מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה מאוד מעוניינת בשחקן ותנסה להחתימו גם אם לואי ואן חאל מאמנה לא ימשיך בעונה הבאה, כשפריס סן ז'רמן ייעדה את בוסקטס לעמדה של תיאגו מוטה.

בוסקטס, שסעיף השחרור שלו עומד על כ-150 מיליון יורו, משחק בקבוצה הבוגרת של ברצלונה מ-2008 ורשם 236 הופעות במדי הבלאוגראנה ו-83 הופעות בנבחרת ספרד.

ובינתיים, איבן ראקיטיץ' ערך ראיון לתקשורת המקומית ובו הוא התייחס להשתלבות שלו בקבוצה אליה הגיע בשנה שעברה. "אני תמיד מנסה להשתפר כאן ולהתייחס ללחץ כדבר חיובי. אם אתה לא יכול ליהנות בברצלונה, אני לא יודע איפה אתה כן תהנה. בברצלונה לא מספיק רק לנצח, צריך לנצח בדרך שבה אנשים יגידו 'כן, זו ברצלונה'".

עוד באותו נושא

סרחיו בוסקטס: "רק שני אנשים יכולים לגרום לי לעזוב את ברצלונה, אשתי ופפ"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully