וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו בוסקטס: "רק שני אנשים יכולים לגרום לי לעזוב את ברצלונה, אשתי ופפ"

קשר ברצלונה נשאל על האפשרות לעבור למנצ'סטר סיטי בעונה הבאה והשיב: "אני חייב לפפ המון, יהיה כבוד בשבילי לשחק עבורו שוב". הוסיף: "לא חושב שהוא ינסה לשכנע אותי לעזוב את המועדון הכי טוב בעולם"

one

פפ גווארדיולה מתעקש לא לדבר על מנצ'סטר סיטי עד שתסתיים העונה והוא יסיים את המשימות עם באיירן מינכן, אבל תקשורת הספורט העולמית כבר עוסקת בקדחתנות בפניה של הקבוצה התכולה תחת הקטאלני שיגיע בקיץ. אחד מהשמות שהוזכרו כמי שהמאמן יתעניין בהם, הוא סרחיו בוסקטס.

בתקשורת האנגלית מתעקשים שפפ יבצע שינויים מהותיים במרכז הקישור של מנצ'סטר סיטי, ובוסקטס נדרש לעניין על ידי ESPN DEPORTES. "תמיד אמרתי שיש רק שני אנשים שיכולים לגרום לי לעזוב את ברצלונה", אמר הקשר בן ה-27, "הראשונה זו אשתי והשני הוא גווארדיולה. ברור שאני חייב לפפ המון וזה יהיה כבוד בשבילי לשחק בשבילו שוב".

לבוסקטס יש חוזה בברצלונה עד 2019 וכשנשאל בעבר, הוא תמיד השיב שהוא מאוד מרוצה במועדון. אבל אם גווארדיולה יתעניין בשורותיו במנצ'סטר סיטי? "פפ יודע שברצלונה היא המועדון שלי והאמת היא שזה גם המועדון שלו. הוא יודע שזה המועדון הכי טוב בעולם ושהדבר הכי טוב בשבילי יהיה להישאר, כך שאני לא חושב שהוא יבקש ממני לעזוב".

סרחיו בוסקטס, שחקן ברצלונה. GettyImages
מאוד מחובר לפפ. בוסקטס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully