וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "מאיורל הוא מספר 9 השני שלנו, יש לו אישיות וביטחון"

מאמן ריאל מדריד פרגן לחלוץ הצעיר (18) שפתח וגרם לשער השני מול לבנטה: "אנחנו יודעים מה הוא יכול להביא לנו. הוא עובד חזק באימונים". פפה: "צריך להעריך את העבודה שהשחקנים נתנו"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על לבנטה

ריאל מדריד לא הרשימה אבל התאוששה אמש (רביעי) מההפסד בדרבי עם 1:3 בחוץ על לבנטה האחרונה. כריסטיאנו רונאלדו כבש בפנדל (34) ובישל לאיסקו (92) והקבוצה של זידאן נהנתה גם משער עצמי של מרינייו (38) שוער לבנטה שדחק לשערו הוא בעיטה של הילד בורחה מאיורל שבעט לקורה.

בורחה מאיורל ריאל מדריד חוגג. AP
הופעת בכורה מצוינת בהרכב. מאיורל/AP

זינדין זידאן דיבר על ההופעה של מאיורל שתפס את מקומו של בנזמה הפצוע ואמר: "הוא מספר 9 השני שלנו. אנחנו יודעים מה הוא יכול להביא לנו. הוא עובד טוב גם באימונים, הוא מחוייב ויש לו אישיות וביטחון למרות גילו הצעיר".

על המשחק של ריאל אמר זידאן: "השגנו שלוש נקודות אחרי הרבה מאמץ. ציפיתי שהמשחק יהיה קשה, שיחקנו עם כמה שחקנים שלא שיחקו הרבה העונה אבל ראינו כמה הם מחוייבים וכל שחקני הבית שלנו נתנו הופעה טובה".

פפה, בלמה של ריאל מדריד שפתח במקומו של סרחיו ראמוס וגם שימש כקפטן, אמר: "הייתי פצוע הרבה זמן, שיחקתי עם בעיות והייתי חייב לנוח. צריך להעריך את העבודה שהשחקנים נתנו. כולם רצו בהתקפה ובהגנה. כולם היו מחוייבים וככה צריך".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 בחוץ את לבנטה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully