וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: חימקי מוסקבה ניצחה 61:75 את ברצלונה

הרוסים כבר הובילו ב-20 הפרש, אך לא הצליחו לנצח ביותר מ-17, ההפרש בו הפסידו לקטאלנים בסיבוב הקודם. אלכסיי שבד כיכב עם 16 נקודות. פנאתינייקוס מחצה את מלאגה עם 58:76 בחוץ

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה (שמאל). GettyImages
ניצחון גדול, הפרש לא מספיק. שבד/GettyImages

המחזור התשיעי בטופ 16 של היורוליג יצא לדרך אמש (רביעי) עם המפגש הגדול בין ריאל מדריד לצסק"א בבית ו', שהסתיים ב-87:96 לזכות צסק"א. בחמישי נערכים עוד ארבעה משחקים. בבית ה': דרושפאקה רשמה 77:83 בחוץ על צדביטה, לוקומוטיב קובאן חגגה בטורקיה עם 61:76 על אנדולו אפס ופנאתינייקוס הביסה בחוץ את מלאגה 58:76. בבית ו', חימקי מוסקבה גברה 61:75 על ברצלונה.

צדביטה - דרושפאקה 83:77

הטורקים רשמו ניצחון שלישי בטופ 16 והשאירו את הקרואטים על שניים בלבד, בדרכם החוצה מהמפעל. צדביטה ניצחה את דרושפאקה בחוץ בסיבוב הראשון, אבל הפעם לא היו לה תשובות מול 17 נקודות של מרקוס סלוטר ו-16 של מנוצ'אר מרקוישווילי. ג'ייקוב פולן מיודענו צלף 26 לצדביטה, אך זה לא הספיק, כאשר את הרבע האחרון מנצחת דרושפאקה 16:24.

אנדולו אפס - לוקומוטיב קובאן 76:61

חלומות העלייה של אנדולו הולכים ומתרחקים אחרי ההפסד הביתי הזה, בו היא לא הצליחה לייצר כלום בהתקפה וספגה הפסד רביעי ברציפות. הרוסים החזקים ממשיכים במאבק על המקום הראשון בבית ונהנו מרבע שני של 12:21 כדי לפתוח יתרון אותו כבר לא איבדו. מלקולם דילייני היה מצוין עם 19נקודות ושישה אסיסטים. ואנתוני רנדולף הוסיף 17. באנדולו, 17 לתומאס הרטל.

מלאגה - פנאתינייקוס 76:58

הכושר הנורא של האנדלוסים נמשך עם הפסד שישי ברציפות, שמשאיר אותם עמוק בקרקעית הבית. פאו, שהגיע למחזור הזה רק מהמקום הרביעי, ידעה שהיא חייבת ניצחון ונתנה שואו באנדלוסיה עם 7:26 עצום ברבע הראשון, שהפך את כל ההמשך לגארבג' טיים. אליוט וויליאמס היה הקלע הבולט של היוונים עם 16, מינדאוגאס קוזמינסקאס סיים עם 15 במלאגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אליוט וויליאמס פנאתינייקוס. GettyImages
משחק מצוין לוויליאמס/GettyImages

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 96:87

אם גם ביום בינוני של מילוש תאודוסיץ' וננדו דה קולו צסק"א קולעת 96, נראה שאין מי שבאמת יוכל לעצור אותה. צמד הגארדים האיכותי של דימיטריס איטודיס הוגבל ל-27 נקודות משותפות (תאודוסיץ' 15, דה קולו 12) וקלע באחוזים נמוכים, אך קייל היינס (16), ויטאלי פרידזון (13) וקורי היגינס (10) עשו את המוטל והשלימו ניצחון כפול מול אלופת אירופה, שמציב אותם בעמדה מצוינת להעפיל לרבע הגמר. הרבע הראשון הלך צמוד - גוסטבו איון שלט בצד אחד, קייל היינס בצד השני, אך דקה לסיום המחצית צלף ויטאלי פריזדון שלשה וקבע 30:39 לצסק"א, בדרך ל-37:42 עם הירידה לחדרי ההלבשה, זאת על אף שמילוש תיאודוסיץ', ארון ג'קסון וננדו דה קולו סיימו את 20 הדקות הראשונות עם 6 נקודות משותפות בלבד. איון ופליפה רייס צימקו ל-57:56 בשלהי הרבע השלישי, אבל אז תאודוסיץ' התחמם, ויחד עם דקות מצוינות של יתר שחקני צסק"א, הוביל בריחה להפרש דו ספרתי, ממנו ריאל כבר לא חזרה. גוסטבו איון שוב היה המצטיין של הבלאנקוס וסיים עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים, סרחיו רודריגס הוסיף 15 וסרחיו יול סיים עם 14 כולל 1 מ-8 אחרי סל הניצחון המטורף מול ולנסיה בתחילת השבוע.

חימקי מוסקבה - ברצלונה 61:75

חימקי עשתה צעד חשוב בדרך להצלבה לאחר שגברה על יריבתה העיקרית במאבק על המקום הרביעי. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במאזן 4:4 ואחרי שבארסה ניצחה ב-17 הפרש במפגש הראשון, הרוסים קיוו איכשהו להפוך את המצב וממש לא היו רחוקים. למזלם של הקטאלנים, הם לפחות נמנעו מהפסד בהפרש גדול יותר ולכן, שובר השוויון עדיין שייך להם. חימקי טסה ל-14:24 בסוף הרבע הראשון ו-29:48 בהפסקה, אבל קלעה רק 27 נקודות במחצית השנייה. אלכסיי שבד כיכב עם 16 נקודות, אולם סיים עם 0 מ-5 לשלוש. טייריס רייס הסתפק בחמש נקודות. ג'סטין דולמן הוביל את בארסה עם 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully