וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: בתום פגישה עם פרי, דרוקר יישאר בתפקידו

29.2.2016 / 21:00

הרוחות הסוערות על רקע הביקורת שהשמיע היו"ר בוואלה! ספורט נרגעו מעט, השניים נפגשו: "האינטרסים היחידים המובילים אותנו - הצלחת המועדון". עם זאת, הקבוצה לא צפויה להתחזק

one

למרות הניצחון הגדול אמש (ראשון), שיחת היום במכבי ראשון לציון הייתה הכתבה שפורסמה אתמול בוואלה! ספורט, בה העביר היו"ר יצחק פרי ביקורת על הצוות המקצועי. בין פרי לבין המאמן שרון דרוקר קיימת מתיחות מזה תקופה לא קצרה על רקע חיזוק הסגל, והעובדה כי ההנהלה מסרבת לשחרר בשבועות האחרונים את הפורוורד קווין פאלמר, שגם אתמול לא קלע, והמאמן שקל את עתידו. גם בהנהלת הקבוצה לא מרוצים ממערכת היחסים בין הצדדים, כשברור שהמאמן לא ימשיך לעונה נוספת.

עם זאת, הערב נפגשו המאמן והיו"ר, ולאחר שהועלו הטענות של שני הצדדים מהימים האחרונים, הוחלט כי דרוקר ימשיך בתפקידו. עם זאת, לעת עתה עושה רושם שהקבוצה לא תתחזק, על אף רצונו של המאמן.

"הפגישה התקיימה על רקע כתבות שהתפרסמו באתרי התקשורת השונים בימים האחרונים", נמסר מהמועדון. "בפגישה הביעה הנהלת המועדון הערכה רבה להישגים שרשמה הקבוצה העונה, בניהם העפלה היסטורית לשלב רבע גמר היורופקאפ של פיב"א. בסיכום הפגישה, הוסכם על ידי כל הצדדים כי האינטרסים היחידים המובלים את הנוכחים היא הצלחת המועדון. כמו כן העידו כי כעת הם יוצאים מחוזקים לקראת המשימות החדשות העומדות על הפרק, הראשונה בניהן היא המפגש מול עירוני נהריה במוצ"ש הקרוב".

כזכור, מכבי ראשון לציון רשמה אמש (ראשון) את ההישג הגדול בתולדותיה בזירה האירופית כשהעפילה לרבע גמר היורופקאפ לאחר ניצחון 85:93 על ונטספילס הלטבית והשלימה 0:2 בסדרת שמינית הגמר. הכתומים יפגשו ברבע הגמר את פרנקפורט הגרמנית, שנחשבת לחזקה במפעל, לאחר שלא הפסידה מפתיחת העונה באירופה. הגרמנים יהנו מיתרון ביתיות, כשהמשחק הראשון ייערך בין ה-15 ל-17 במרץ בגרמניה.

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
נשאר. בינתיים. דרוקר/לירון מולדובן

אתמול אמר פרי בכתבה על מצב הקבוצה בוואלה! ספורט כי: "הפתענו את הליגה ביכולת האתלטית, במשחק המהיר שלנו, בריצה, באגרסיביות ובאיזשהו מקום כשהליגה למדה להתמודד עם זה לא הצלחנו לייצר פתרונות חליפיים כדי לנצח. כשמחברים את הדברים האלה מגיעים למצב שהפסדנו כמעט את כל הסיבוב השני, פרט להפועל חולון והפועל תל אביב שניצחנו בשיניים".

על הרצון לשחרר את קווין פאלמר אמר פרי: "אני שמח שיש רצון מהצוות המקצועי להחליף שחקן, אבל הוא לא מביא את הכסף. ביום שהצוות המקצועי יביא את הכסף הוא יוכל להחליף כמה שחקנים שהוא רוצה. כשהבאנו את פאלמר, היו כמה גורמים בתוך המועדון שחשבו שאנחנו צריכים להביא חיזוק בעמדת הגבוה, ושאלנו את הצוות המקצועי חמש פעמים אם אתם בטוחים שזה השחקן, והם חמש פעמים אמרו שכן זה השחקן. המועדון, או יותר נכון הנהלת המועדון, מצפה שהצוות המקצועי יפיק מפאלמר את מה שהוא חשב שהוא יוכל לתת, ולא ביד קלה לוותר על פאלמר ולהחליף אותו".

"אני אומר חד משמעית", ממשיך פרי. "כמו שנראה היום, למועדון אין את היכולת הכלכלית להכנס להרתפקאות כספיות ולהחליף עוד שחקן. אנחנו מצפים מהצוות המקצועי שעמד על כך שפאלמר יבוא, אם את השחקנים הקודמים הבאנו על חוזה לחודש, אז הוא בא עם חוזה עד תום העונה, ומי שבחר אותו ועמד על כך צריך לחיות עם זה. אנשים שמקבלים החלטות צריכים לדעת להתמודד איתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קווין פאלמר שחקן מכבי ראשון לציו. ניב אהרונסון
בעין הסערה. פאלמר/ניב אהרונסון

"זה הישג גדול מאוד בשביל כולנו, אני שמחתי שהצטרפנו לליגה האירופאית, האמנו בעצמנו מההתחלה, לא ידענו למה לצפות, ופתאום אנחנו ברבע הגמר. שיחקנו גם נגד וילרבאן והיינו מצוינים, זה מראה שלא אכפת לנו מול מי אנחנו משחקים, באים לשחק את המשחק שלנו וזה מה שחשוב", אמר דאוסון בסיום על ההישג והיריבה ברבע הגמר ואף התייחס להבדל בין היכולת הרעה של קבוצתו בליגה, שם ניצחה פעמיים בעשרת המשחקים האחרונים לבין ההצלחה באירופה, "אם הייתה לנו תשובה מה ההבדל בין אירופה לליגה, היינו פותרים אותה. אנחנו לא באים מוכנים לליגה כמו למשחקים האלה, פה אנחנו נלחמים יותר ובאים מרוכזים יותר. אנחנו מפסידים הרבה משחקים, ובתקופה ממש לא טובה, זה לא אומר כלום על סוף הליגה, יש עוד סיבוב שלם, גם אם נסיים מקום שמיני ונהיה בפלייאוף זה עדיין לא נגמר".

בתוך כך, מחכים בראשון לציון לתוצאות בדיקת ה-MRI של כריס רייט שלא שיחק נגד ונטספילס בעקבות פציעה בברכו. אבי בן שימול צפוי לחזור למשחק הליגה נגד עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully