וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה עוקצים את רונאלדו, פיקה: "ניימאר לעולם לא יעבור לריאל"

ברצלונה חגגה את הניצחון על סביליה וניצלה את ההזדמנות כדי להקניט את כוכב היריבה: "אצלנו אף אחד בחדר ההלבשה לא מרגיש טוב מאחרים". נקבעו התאריך והשעה לקלאסיקו הבא

AP

ברצלונה השיגה אמש (ראשון) ניצחון חשוב כאשר גברה 1:2 על סביליה ועלתה ל-34 משחקים ללא הפסד, שיא ספרדי בו היא מחזיקה כעת בצוותא עם ריאל מדריד של שנת 1988/89. הקטאלנים נקמו למעשה בקבוצה שניצחה אותם בפעם האחרונה, אי שם בתחילת חודש אוקטובר ושמרו על פער 8 הנקודות שלהם בפסגה על פני אתלטיקו מדריד. הפער מריאל מדריד אגב, צמח כבר ל-12 נקודות.

אגב, בהשוואה בין השיאים של ריאל ובארסה יש הבדל גדול בהפרש שערים. ברצף שלה לפני 27 שנים, כבשה ריאל 86 שערים וספגה 35. בארסה לעומתה, כבשה 102 וספגה 19. במקביל, לאו מסי שבר שיא אישי נוסף כשעלה ל-187 משחקי ליגה בהם כבש, אחד יותר מראול. מסי גם עלה ל-15 שערים מבעיטות חופשיות במדי בארסה בליגה, בדיוק כמו רונאלדיניו.

בתוך כך, היום נקבע שהקלאסיקו הבא שבו תארח ברצלונה את ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-31 של הלה ליגה ייערך ב-2 באפריל, יום שבת בשעה 21:30.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול שחקני סביליה. AP
קיבל מחמאות מפיקה. מסי מול שחקני סביליה/AP

ג'רארד פיקה, שכבש את שערו ה-31 במדי ברצלונה וה-18 בליגה, אמר: "אלו סוג המשחקים שנותנים בסופו של דבר את האליפות. סביליה שיוצאת טוב מאוד למתפרצות והם היו קרובים לכבוש בסוף, אבל עשינו עבודה טובה והשגנו את הניצחון".

על ליאונל מסי אמר פיקה: "כולנו יודעים מה מסי שווה. הוא קורא את המשחק בצורה אינטילגנטית מאוד וקשה מאוד לעצור אותו באחד על אחד". על השיא ששברה הקבוצה: "אנחנו בכושר טוב, אבל אם לא נזכה בתארים השיאים לא שווים כלום".

פיקה התייחס גם לניימאר ולשמועות שיעזוב לריאל מדריד: "ניימאר לעולם לא ישחק במדריד. אני מוכן להמר על היד שלי במקרה הזה".

לואיס אנריקה החמיא ליריבה, ואמר: "סביליה זו הקבוצה הכי טובה שפגשנו העונה, היא תמיד מקשה עלינו ובוחנת אותנו. זה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה בקאמפ נואו". המאמן אמר ש"כל השחקנים שלי הם שחקני מפתח, הן שחקני הרכב ומחליפים".

סגן נשיא בארסה ג'ורדי מסטרה שלח עקיצה לריאל מדריד, והמחיש את ההבדל בין המועדונים: "אצלנו שחקנים בקבוצה לעולם לא יגידו את מה שאמר כריסטיאנו רונאלדו", בהתייחסו לאמירה השנויה במחלוקת של כוכב הבלאנקוס ("אם כולם היו כמוני, מצבנו היה טוב יותר"). מסטרה הוסיף ש"אצלנו במועדון אנחנו בודקים הרבה דברים לפני שאנחנו מצרפים שחקנים. למען האמת, קשה לי לדמיין איזשהו שחקן שלנו שיגיד את מה שכריסטיאנו אמר". גם ג'ורדי אלבה התייחס לפרשת רונאלדו, ואמר בסיום: "לא רוצה לדבר עליהם, אבל אני יכול לומר שאצלנו יש חדר הלבשה מאוחד ומגובש. אף אחד אצלנו לא חושב שהוא טוב יותר מאחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully