וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "רשפורד הזכיר לי את צ'אבי ומולר", ברשת מגיבים לנפילה

מאמן יונייטד מתרשם מבן ה-18, שקבע כמה שיאי פרמיירליג: "הוא כישרון מיוחד". על הנפילה: "התנצלתי בפני השופט". ונגר מאוכזב מהרכות בהגנה, וגם: השיא המתקרב של אוזיל ומיטב הממים מהמחאה המקורית של מאמן השדים האדומים

one

הצמרת בפרמיירליג הולכת ומסתבכת. היום (ראשון) עלתה טוטנהאם למקום השני בטבלה וצימקה את הפער מלסטר לשתי נקודות בלבד, אחרי ניצחון 1:2 על סוונסי. מנגד, ארסנל ספגה מפלה קשה כשנכנעה 3:2 למנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, במשחק שהחל בעוד צמד של מרכוס רשפורד בן ה-18, והסתיים במחאה מקורית במיוחד של לואי ואן חאל, שחיקה את שחקני ארסנל והשתטח על כר הדשא בתיאטרליות מול השופט הרביעי.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
מה שלקח למסי 443 דקות לקח לו פחות מחצי שעה. רשפורד/רויטרס

המספרים

* ארבע מתוך חמש הבעיטות הראשונות של מרכוס רשפורד בקריירה הפכו לשערים.

* רשפורד הוא השחקן הצעיר ביותר שוכבש צמד בפרמיירליג.

* לליאונל מסי נזקקו 544 דקות כדי להכניע את פטר צ'ך. רשפורד כבש מולו פעמיים תוך 32 דקות.

* בגיל 18 ו-120 יום, מרכוס רשפורד הפך לשחקן הרביעי הכי צעיר שפותח במשחק של יונייטד בפרמיירליג.

* רשפורד הוא השחקן השלישי הכי צעיר שכובש במדי מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג.

* הנה צירוף מקרים ייחודי: רשפורד כבש צמד ראשון בקריירה בדיוק בגיל שבו ויין רוני כבש לראשונה צמד במשחק רשמי.

* מסוט אוזיל בישל בפעם ה-18 העונה. הוא רחוק רק שני בישולים משיא הבישולים לעונה בפרמיירליג, בו מחזיק תיירי הנרי מעונת 2002/03.

עוד באותו נושא

אנגליה: 2:3 ליונייטד על ארסנל, טוטנהאם רחוקה שתי נקודות מלסטר

לכתבה המלאה
שחקן ארסנל, מסוט אוזיל. AP
מתקרב בצעדי ענק לשיא של הנרי. אוזיל/AP

הציטוטים

לואי ואן חאל אמר בסיום: "היכולת והתוצאה משביעים רצון, בטח כשאתה מתמודד מול אחת הקבוצות הכי טובות בפרמיירליג. הלכנו קדימה במחצית הראשונה וזה דבר מסוכן מול קבוצה כמו ארסנל, אבל עמדנו בזה יפה".

ואן חאל התייחס גם למרכוס רשפורד וליתר השחקנים הצעירים שפתחו בהרכב של השדים האדומים. "מלכתחילה רצינו שיהיה לנו מבחר קטן של צעירים, אבל שנוכל לתת להם הזדמנות. הרבה צעירים באותו סגל אומר שלפחות אחד מהם לא יקבל צ'אנסים, וזה חבל", אמר. "מהניסיון שלי, הילדים האלה תמיד טובים במשחק הראשון. המשחק השני הוא אינדיקציה טובה יותר למה שהם מסוגלים לעשות באמת ומרכוס הצטיין בשני המשחקים, אז זה אומר שהוא כישרון מיוחד. אני זוכר את קלייברט, צ'אבי ותומאס מולר בגילו, וגם הם נתנו תפוקה יפה במשחקים הראשונים שלהם בבוגרים".

כאשר נשאל על הנפילה שלו, אמר ואן חאל: "אני תמיד יושב על הספסל במשחק, אבל הפעם הרגשות שלי היו חזקים מדי. אני לא מתחרט על שום דבר, זה מה שקורה כשרגשות מעורבים, אבל בהחלט התנצלתי בפני השופט וכל מי שהיה מעורב".

תיירי הנרי הילל את הילד ואמר: "מה שאני אוהב אצלו, אחרי שכבש ארבעה שערים בשני משחקים, זה התנועה שלו, הדרך שבה הוא מחזיק את הכדור, יש שם הרבה תשוקה. הוא עירני ברחבה, וקר רוח. המיקום שלו טוב, הוא נוגח טוב, אבל הוא גם עושה עבודה שחורה. זה לא רק העניין של הגולים. זו העירנות, ההחזקה בכדור. רק הוא יכול לענות לשאלה אם הוא ימשיך ככה או לא, אבל אני אוהב את הרב גוניות שלו".

ארסן ונגר הוסיף: "שיחקנו באינטנסיביות, אני לא יכול להאשים את השחקנים שלי בחוסר מחויבות, אבל אני מרגיש שספגנו שערים יותר מדי בקלות. צריכים להישאר חיוביים ולהתכונן למשחק הבא. יש לנו משחק נוסף ביום רביעי וצריך לשמור על מצב רוח טוב. נלחמנו עד הסוף, אבל אם היינו מרוכזים יותר, היינו יכולים למנוע את הספיגות המיותרות האלה. אני מאוכזב, אבל צריך לזכור שזה מאבק שמתחדש בכל שבוע".

לגבי ההרכב של מנצ'סטר יונייטד: "לא צריך להפוך אותם לחלשים יותר ממה שהם באמת. למרות השחקנים הצעירים שלהם, עדיין יש להם מרכז שדה מצוין עם הרבה מאוד שחקנים מנוסים ויקרים".

GettyImages

צפו בנפילה של ואן חאל

מיטב הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully