וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 ליונייטד על ארסנל, טוטנהאם רחוקה שתי נקודות מלסטר

צמוד בצמרת: צמד ובישול של רשפורד ושער נוסף של הררה העניקו לשדים האדומים שלוש נקודות יקרות מול התותחנים, וולבק ואוזיל רק צימקו, ואן חאל סיפק רגע משעשע. התרנגולים התקרבו למוליכה עם 1:2 מול סוונסי

מחזור 27מחצית28/02/2016
מנצ'סטר יונייטד
    1:2
      ארסנל
      one
      מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
      צמד ובישול בבכורה בליגה. רשפורד/רויטרס

      המחזור ה-27 בפרמיירליג האנגלית הגיע היום (ראשון) לשיאו עם שני משחקים שעירבו שלוש קבוצות צמרת. מנצ'סטר יונייטד המשיכה את מסורת הניצחונות על ארסנל באולד טראפורד וגברה עליה 2:3 בזכות צמד של הסנסציה החדשה מרכוס רשפורד, בעוד שטוטנהאם צימקה את הפער מלסטר בפסגה לשתי נקודות בלבד עם ניצחון 1:2 על סוונסי.

      מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 2:3

      הקסם של מרכוס רשפורד נמשך. החלוץ הצעיר, שהוקפץ להרכב במשחק מול מידטיילנד בליגה האירופית ומנע מיונייטד הדחה סנסציונית עם צמד, עשה זאת שוב. החלוץ בן ה-18 כבש צמד, הוסיף בישול, ושבר לא מעט שיאים היסטוריים, כשהפך בין היתר לשחקן הצעיר יותר שכובש צמד בפרמיירליג. על הדרך, הוא גם סידר לשדים האדומים שלוש נקודות יקרות ונקמה על ה-3:0 בסיבוב הקודם. התותחנים עם הפסד מאכזב מאוד שמותיר אותם במרחק חמש נקודות מלסטר.

      דקה 75: ההצגה עברה אל מאחורי הקווים. לואי ואן חאל התלונן בפני השופט הרביעי על ההתחזויות של שחקני ארסנל, וצנח לכר הדשא לצורך המחשה.

      דקה 69: גול! ארסנל לא מוותרת. וולבק ניצל ערבוביה בתוך הרחבה כדי לאתגר את דה חאה, אוזיל עט על הריבאונד והמשיך לרשת הגבוהה. 2:3 ליונייטד.

      דקה 65: גול! השלישי של יונייטד, ורשפורד שוב מעורב במהלך. החלוץ הצעיר מצא את הררה כ-20 מטר מהשער, הקשר בעט כדור שפגע בקוסיילני, הטעה את צ'ך ונעצר רק ברשת. 1:3 ליונייטד.

      דקה 40: גול! ארסנל מצמקת. כדור חופשי של אוזיל הוגבה לרחבה, האקס דני וולבק התרומם ונגח למרכז השער ולרשת. 1:2 ליונייטד, דה חאה עם תגובה מאוחרת.

      דקה 32: גול! שוב מרכוס רשפורד! לינגארד הגביה כדור מדויק מתוך הרחבה, רשפורד התרומם באין מפריע ונגח לרשת של צ'ך. 0:2 ליונייטד, רשפורד הופך לשחקן הצעיר ביותר שכובש צמד בתולדות השדים האדומים.

      דקה 29: גול! לא ייאמן. מרכוס רשפורד בן ה-18 עשה זאת שוב. וארלה הגביה לעבר הרחבה, גבריאל הרחיק ברשלנות היישר לרגליו של רשפורד, שהמשיך פנימה. 0:1 ליונייטד, שער בכורה ללהיט החדש של השדים האדומים.

      דקה 8: כדור עומק אומנותי של אוזיל העמיד את נאצ'ו מול דה חאה, אך קשר ארסנל בעט למרכז השער ואפשר לשוער להדוף.

      מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל לצד מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
      גם הוא יכול לעשות הצגות. ואן חאל והנפילה/רויטרס

      צפו בנפילה של ואן חאל

      טוטנהאם - סוונסי 1:2

      במשך דקות רבות נראה היה שהתרנגולים בדרך לעוד הפסד מתסכל שירחיק אותם מתמונת האליפות. שבוע אחרי ההפסד לקריסטל פאלאס, החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו נקלעה לפיגור ועד שנאסל צ'אדלי פרץ את הסכר בדקה ה-70, המשקולות על הרגליים של השחקנים הורגשו בהחלט. בסופו של דבר, הלחץ העצום על שערה של סוונסי הניב פירות, ועל הדרך הגיעו גם בשורות מעודדות מאולד טראפורד, שמציבים את התרנגולים במקום השני, שתי נקודות פחות מהמוליכה לסטר.

      דקה 77: גול! אחרי לחץ מאסיבי על השער של פביאנסקי, טוטנהאם סוף סוף השלימה מהפך. כדור קרן נהדף לעבר דני רוז, שהשתלט על הכדור בקצה הרחבה ובעט מכל הלב כדור שטוח וחזק לרשת. 1:2 לתרנגולים.

      דקה 70: גול! טוטנהאם השוותה. שגיאה נדירה של פביאנסקי אפשרה לקייל ווקר להעביר כדור רוחב לצ'אדלי, שהמשיך פנימה. 1:1.

      דקה 58: אחרי שתי בעיטות חופשיות שהלכו לצד שמאל, אריקסן בעט לכיוון ההפוך, אבל הכדור שלו חמק ליד הקורה.

      דקה 53: כריסטיאן אריקסן סובב כדור חופשי מושלם מ-20 מטר, אך פביאנסקי הגיב במהירות והדף מקו השער.

      דקה 19: גול! פלוסקי המצוין חגג שער בכורה באנגליה. ג'ק קורק בעט כדור חזק לכיוון הרחבה שניתז משחקן טוטנהאם הישר לפלוסקי, שהמשיך בבעיטה חזקה לרשת. 0:1 לסוונסי.

      דקה 3: הצלה גדולה של הוגו לוריס. פלוסקי מצא את סיגורדסון לגמרי לבד ברחבה, החלוץ בעט מצוין אך סחט הדיפה גדולה מהשוער.

      עוד באותו נושא

      תקציר: טוטנהאם - סוונסי 1:2

      לכתבה המלאה
      שחקני טוטנהאם נאסר צ'אדלי, דלה עלי. GettyImages
      צלחו משוכה מנטלית לא פשוטה. שחקני טוטנהאם חוגגים/GettyImages

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully