וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי תל אביב לא תוציא אוטובוס עבור האוהדים למשחק באילת

28.2.2016 / 11:40

המתיחות סביב מחירי המנויים בעונה הבאה נמשכת, ובמועדון מגיבים להתנהגות של הקהל. חילוקי דעות סביב עיתוי הניתוח של טרבור אמבקווה, בעקבותיו הוא צפוי להיעדר בין שבועיים לארבעה שבועות

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על עירוני נהריה 66:78

אוהדי מכבי תל אביב החלו לפני מספר שבועות במחאה נגד העלאת מחירי המנויים בשנה הבאה, ונראה כי המתיחות בגזרה זו נמשכת: בהנהלה יש כעס על התנהגות האוהדים , וכתגובה הוחלט לא להעמיד לרשותם אוטובוס מיוחד למשחק מול אילת, כפי שנוהגת הקבוצה במשחקי החוץ. גם בין האוהדים עצמם ישנם חילוקי דעות לגבי דרך המחאה.

בתוך כך, טרבור אמבווקה ממשיך לסבול מכאבים בברכו ופציעתו אינה פשוטה. הדבר גורם לחילוקי דעות בתוך הקבוצה, כאשר ישנם גורמים במכבי הסבורים כי השחקן צריך לעבור ניתוח כבר עתה, וכאלה שמעדיפים לחכות לסיום העונה. נראה כי החלטה סופית תתקבל לאחר שיוחלט על זהות הגבוה שיוחתם. אם בסופו של דבר אמבקווה יעבור את הניתוח בשבועיים הקרובים, הוא ייעדר בין שבועיים לארבעה שבועות. כזכור, מכבי פנתה למייקל ביזלי ששיחק בסין ובודקת במקביל מספר מועמדים נוספים, ביניהם איליי הולמן (27 בחודש הבא, 2.08 מ'). ביזלי השיב כי ברצונו לשחק ב- NBA, אך יש להדגיש כי הצעתה של הקבוצה לשחקן עדיין בתוקף, כשגורמים במכבי שומרים עימו על קשר ומבהירים לו כי הם רוצים לצרפו לקבוצה.

טרבור אמבקווה שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ינותח? אמבקווה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully