וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ביזלי דחה הצעה ממכבי תל אביב, נמצא בדרכו ל-NBA"

24.2.2016 / 8:04

כתב ESPN, מארק שטיין, אישר שהצהובים פנו לאקס מיאמי, שהחליט לנסות ולחזור לארה"ב אחרי תקופה בסין: "מכבי הלכו בגדול, אך הוא נחוש לחזור". אמבקווה ייאלץ לעבור ניתוח?

one

מכבי תל אביב ממשיכה לסבול ממכת פציעות. לוואלה ספורט נודע כי פציעתו של טרבור אמבקווה אינה פשוטה כפי שהיה נדמה, ולכן לא מן הנמנע שהשחקן יצטרך לעבור ניתוח. עם זאת, אמבקווה יעבור את הניתוח הזה רק בסוף העונה. לשחקן יש בעיה בברכו והוא סובל מכאבים. במכבי הביעו דאגה כי ברכו של השחקן מתנפחת אחרי אימונים. לפני כארבע שנים סבל השחקן מפציעה בברכו ברצועה הצולבת. ויש הסבורים בקבוצה שהשחקן צריך לעבור את הניתוח כבר עכשיו, אם יעבור את הניתוח בשבועיים הקרובים ולא יוחלט להמתין לקיץ, השחקן ייעדר בין שבועיים לארבעה שבועות.

טרבור אמבקווה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הפציעה חמורה מכפי שחשבו. אמבקווה/יוסי ציפקיס

בשל אופי הפציעה במכבי מנסים לזרז הבאת גבוה נוסף. כזכור הצהובים נמצאים במגעים עם איליי הולמן (27 בחודש הבא, 2.08 מ') כבר מספר שבועות. הולמן היה העונה אחד השחקנים הבולטים בליגה הסינית ושיתף פעולה עם ג'רמי פארגו בז'ג'יאנג. הולמן השתכר קרוב ל-1.5 מיליון דולר, ודרישות השכר שהציג בשיחות עם הצהובים נעות על פי ההערכות סביב 50 אלף דולר בחודש.

עוד נודע לוואלה כי במקביל גם שמו של מייקל ביזלי המשחק בסין נמצא ברשימות הקבוצה, אולם כתב ESPN, מארק שטיין, אישר מאוחר יותר את הידיעה שפורסמה לראשונה בוואלה ספורט! כי הפורוורד דחה את הצעת הצהובים ואמר להם כי הוא מעוניין לשוב ל-NBA. בשל הפציעות המרובות מהן סובלים שחקני הצהובים, בקבוצה התקבלה החלטה להוריד עומסים באימונים, החלטה אשר מבצעים הלכה למעשה, ואף העניקו לשחקנים שני ימי מנוחה והתאוששות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully