וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד בקיץ, לבנדובסקי יחליפו

בעקבות דבריו של הפורטוגלי לאחר ההפסד לאתלטיקו מדריד ("אם כל השחקנים היו ברמה שלי, היינו במקום הראשון"), בתקשורת הספרדית מניחים כי ימיו בקבוצה ספורים

one

בווידאו: תקציר ההפסד של ריאל מדריד 1:0 לאתלטיקו מדריד

אם ההפסד של ריאל מדריד אתמול (שבת) בדרבי לאתלטיקו מדריד לא הספיק, הגיע כריסטיאנו רונאלדו לעמדת הראיונות לאחר המשחק, ואמר דברים שלא שומעים כל יום משחקנים מסוגו ("אם כל השחקנים היו ברמה שלי, היינו במקום הראשון"). ולכך, כמובן, יש השלכות.

אחרי שהבין שטעה, הפורטוגלי מיהר להסביר את דבריו: "כאשר אמרתי את זה, התכוונתי מבחינה פיזית ולא מבחינת יכולת. דיברתי על פציעות.יש לנו הרבה פצועים - פפה, גארת' בייל, קרים בנזמה, מרסלו. זה הזיק לנו ומנע מאיתנו להגיע לרמה הרגילה שלנו. אני לא טוב יותר מאף אחד מחבריי לקבוצה. יש לי המון כבוד לחברים ולא התכוונתי להעליב אותם".

אך האם הסבריו של הכוכב מספיקים כדי להרגיע את הסערה? על פי 'אל קונפידנסיאל' הספרדי, התשובה היא לא. על פי הדיווחים, דבריו של רונאלדו גרמו לרעידת אדמה בקבוצה, ולסיום דרכו במועדון החל מהקיץ הקרוב, כאשר רוברט לבנדובסקי כבר מסומן כמועמד להחליפו.

השעיר לעזאזל של פלורנטינו פרס: האם ריאל מדריד תיפרד מרונאלדו?

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
היורש? לבנדובסקי/GettyImages

הצרות של הבלאנקוס לא נעצרות פה. לאחר שאוהדי הקבוצה קראו לנשיא המועדון, פלורנטינו פרס, להתפטר במהלך המשחק, גלש הדבר גם לרחובות מדריד, ונרשמו מספר תקריות בין האוהדים למשטרת מדריד.

מן העבר השני, דייגו גודין ניצל את הניצחון הגדול של אתלטיקו בכדי להגיב לדבריו של גוטי. כזכור, שחקן העבר של ריאל אמר לקראת המשחק ש"אף שחקן של אתלטיקו לא יכול לשחק בריאל". הקפטן האורוגוואי לא נשאר חייב ואמר: "מילדות לימדו אותי לכבד, להיות צנוע ולא שחצן. הלוואי וכל השחקנים יכבדו את אתלטיקו כמו שאנחנו מכבדים את גוטי ואת שחקני ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully