וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אם כל השחקנים היו ברמה שלי, היינו במקום הראשון"

כוכב ריאל מדריד סיפק ציטוט חסר תקדים לאחר ההפסד לאתלטיקו מדריד בדרבי: "אני לא רוצה לפגוע באף אחד, אבל אי אפשר לנצח כשהשחקנים הטובים לא מופיעים למשחקים". ראמוס: "הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה". האוהדים קראו לפלורנטינו פרס להתפטר

one
תקציר: ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:0. one
ציטוט חסר תקדים. רונאלדו/one

אתלטיקו מדריד ניצחה הערב (שבת) 0:1 את ריאל מדריד בברנבאו והעניקה לבלאנקוס מכה קשה בכל הנוגע לחלומות האליפות שלהם. הקבוצה של זינדין זידאן רחוקה כעת 9 נקודות מברצלונה המוליכה, כשלקטאלנים משחק חסר.

וכנראה שההפסד היה יותר מדי עבור כוכב הבלאנקוס, כריסטיאנו רונאלדו, שסיפק ציטוט חסר תקדים בסיום. "אם כל השחקנים היו ברמה שלי, היינו ראשונים בליגה", אמר רונאלדו המתוסכל. "לא רוצה לפגוע באף אחד, אבל כשהשחקנים הטובים שלנו לא מופיעים למשחקים, אי אפשר לנצח. אני כן אוהב לשחק עם פפה, קרים בנזמה, גארת' בייל ומרסלו. אני לא אומר שחסה, לוקאס ואסקס או מתיאו קובצ'יץ' לא טובים, אבל...".

אם זה לא מספיק, אחרי המשחק, אוהדי ריאל מדריד המתוסכלים קראו לנשיא פלורנטינו פרס להתפטר מתפקידו חרף היכולת הלא רעה שהציגה הקבוצה בחודש האחרון. בתקשורת המדרידאית ירו חיצים קודם כל על כריסטיאנו רונאלדו וטענו שהכוכב הגדול של הבלאנקוס פשוט לא הגיע למשחק. בנוסף, הכריזו על יציאתה הרשמית של ריאל ממירוץ האליפות.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. AP
חוגג על ריאל. סימאונה/AP

המספרים

* אתלטיקו מדריד הפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שניצחה בברנבאו בשלושה משחקי ליגה ברציפות. התוצאות: 0:1, 1:2, 0:1.

* הניצחון היה ה-15 של אתלטיקו על ריאל בברנבאו בליגה בסך הכל.

* זידאן האהוד מחזיק במאזן רע יותר אחרי 9 משחקים מזה של רפא בניטס המושמץ. לשניהם שישה ניצחונות, אך לבניטס שלוש תוצאות תיקו בעוד לזידאן שתי תוצאות תיקו והפסד.

* ב-19 הדרבים לפני הגעת סימאונה, אתלטיקו השיגה 4 תוצאות תיקו והפסידה 15 משחקים. ב-19 מאז הגיע - שבעה ניצחונות לכל קבוצה וחמש תוצאות תיקו.

* כריסטיאנו רונאלדו לא כבש מול אף יריבה מהקבוצות המדורגות 1-5. נגד השאר כבש 22 שערים ב-21 הופעות.

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן. AP
מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן/AP

הציטוטים

"הליגה גמורה מבחינתנו", אמר זידאן. "קשה מאוד עבורנו להפסיד לאתלטיקו מדריד בבית, אבל אני מאמין בשחקנים שלי. אצטרך לחפש פתרונות. לא ציפיתי לזה, אני מודה. בעונה הבאה יהיו שינויים, כמובן".

"כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה", אמר סרחיו ראמוס בהתייחס לדבריו של רונאלדו. "אני גאה בכל חבריי לקבוצה, ואני חושב שרונאלדו מחבב אותי. אני מכיר את כריסטיאנו היטב, יכול להיות שהדברים שלו הוצאו מהקשרם. אני מעולם לא שמעתי אותו אומר משהו כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully