וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בספרד: ברצלונה תארח את סביליה. השיא של ריאל מדריד יישבר?

המוליכה תנסה להגדיל את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-34, כמו ריאל ב-1989/99, מול האחרונה שניצחה אותה. ויסנטה איבורה: "אנחנו יכולים לנצח בכל מגרש. למה לא בקאמפ נואו?"

שחקן ברצלונה איבן ראקיטיץ' מול שחקן סביליה מייקל קרון דלי. AP
הפעם ברצלונה תנצח? ראקיטיץ' וקרון דלי במפגש הקודם/AP

המחזןר ה-26 בלה ליגה יגיע מחר (ראשון) לסיומו עם ארבעה משחקים. במוקד, ברצלונה תארח את סביליה לקרב צמרת. עוד לפני כן, משחק קצוות בין ויאריאל ללבנטה, ולנסיה תנסה להמשיך את ההתאוששות שלה בבית מול בילבאו ולה קורוניה תארח את האחרונה גרנאדה.

ברצלונה - סביליה (21:30, ערוץ 50)

לאחר 33 משחקים ללא הפסד, מהם 27 ניצחונות והפרש שערים מפלצתי של 18:100, שחקניו של לואיס אנריקה יפגשו את סביליה, הקבוצה האחרונה שהצליחה לנצח אותם. זה קרה באוקטובר, אז ניצחו שחקניו של אונאי אמרי 1:2 בביתם. מחוץ לרמון סאנצ'ס פיחואן מדובר בסיפור אחר לחלוטין. סביליה לא ניצחה העונה ולו משחק חוץ אחד, ומתוך החמישה האחרונים סיימה ארבעה בתיקו. מאז הפעם האחרונה שניצחו בקאמפ נואו חלפו 12 משחקים, זה קרה בפעם האחרונה ב-2002. הקבוצות ייפגשו פעם נוספת, בגמר הגביע הספרדי.

ברצלונה מוליכה את הטבלה בבטחה על פני ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד, ואם תמנע מהפסד תשווה את שיאה של ריאל מעונת 1988/89, עם 34 משחקים ללא הפסד. היא תהנה מסגל מלא, חוץ מרפיניה שנעדר כבר תקופה ארוכה. ניימאר, חבייאר מסצ'ראנו ודני אלבס צברו העונה כבר ארבעה כרטיסים צהובים והם בסכנת הרחקה. מן העבר השני, ניקולס פרחה, בטו, גז'גוז' קריצ'וביאק ומרקו אנדאולי פצועים. אבר באנגה מורחק.

כיתוב: ויסנטה איבורה שחקן סביליה. רויטרס
"צריך לשחק חזק מאחור". איבורה/רויטרס

שחקנה של סביליה, ויסנטה איבורה: "לשחק נגד ברצלונה ממלא אותך מוטיבציה. אנחנו הולכים לעבוד כדי לשחק טוב. אני בטוח שאנחנו יכולים לנצח בכל מגרש. למה לא בקאמפ נואו? אנחנו יודעים כמה הם טובים, לא רק בהתקפה אלא גם בהגנה. נצטרך לנצל את המצבים שניצור ולשחק חזק מאחור".

משחקים נוספים:

ויאריאל - לבאנטה (13:00, ערוץ 50)
ולנסיה - אתלטיק בילבאו (17:00, ערוץ 50)
דפורטיבו לה קורוניה - גרנאדה (19:15, ערוץ 50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully