וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אבי בן שימול ייעדר כשבועיים בלבד

26.2.2016 / 9:53

בעיר היין נושמים לרווחה לאחר שהתגלה כי הגארד הוותיק סובל ממתיחה בגיד בלבד ולא מפגיעה במיניסקוס כפי שחשבו בתחילה. מחלוקת סביב שחרורו של קווין פאלמר, שצפוי להישאר בכל זאת

אבי בן שימול מכבי ראשון לציון מול דיאנטה גארט מכבי אשדוד. לירון מולדובן
נושמים לרווחה. בן שימול/לירון מולדובן

גארד מכבי ראשון לציון אבי בן שימול ייעדר כשבועיים נוספים מפעילות, לאחר שבבדיקה שנערכה לו התגלה כי הוא סובל ממתיחה בגיד. בן שימול יטופל בפיזיותרפיה, ויהיה ככל הנראה כשיר לפתיחת הסיבוב השלישי. השחקן, שנעדר למעלה מחודש לאחר שנפצע במשחק במסגרת היורופקאפ, החליק על הפרקט במשחק ההשלמה נגד מכבי אשדוד ביום רביעי, ועוד הצליח להמשיך לשחק למשך כחצי דקה לפני שחש בכאבים בברך ויצא. בראשון לציון הבינו מיד כי הפציעה של השחקן בן ה-31, שקרע לפני שנתיים את הרצועה הצולבת בברכו, לא פשוטה, והחשש היה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס, אך בבדיקת MRI שנערכה לו התגלה כי מדובר במתיחה בלבד והוא לא יצטרך לעבור ניתוח.

בראשון לציון ירצו לצרף שחקן שיעבה את הסגל, אך מחלוקת סביב שחרורו הצפוי של קווין פאלמר עשוי לטרפד את המהלך. הפורוורד האמריקאי לא מספק את הסחורה מאז שהצטרף לקבוצה, ועל אף שיחות שנערכו איתו כדי לנסות ולבנות את הביטחון שלו, לא הצליח להתאושש. בקבוצה מעוניינים לצרף שחקן על העמדה שלו, אך בהנהלת הקבוצה לא ישחררו את פאלמר אם לא יימצא פיתרון כלכלי לשחרורו, שכן חוזהו אינו קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully