וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלס תומאס: "אנחנו מוציאים את המיטב". חשש ממצבו של בן שימול

24.2.2016 / 20:47

כוכב מכבי אשדוד/באר טוביה נשמע מרוצה אחרי ה-84:86 מול מכבי ראשון לציון, בו הצטיין עם 33 נקודות. צביקה שרף: "לא הייתי מרוצה מההגנה ברבע הראשון". גארד הכתומים החליק על הפרקט

one

מכבי אשדוד/באר טוביה הצליחה לנצח הערב (רביעי) את מכבי ראשון לציון, בפעם השנייה בתוך שבעה ימים. הלהקה של צביקה שרף עשתה את זה עם 84:86 כשצ'ארלס תומאס מפציץ 33 נקודות ב-13/15 מהשדה ומוסיף 10 ריבאונדים. הקבוצה של שרון דרוקר, שרק לפני שלושה ימים שיחקה מול ונטספילס בחוץ, ספגה הפסד שביעי בשמונת המחזורים האחרונים למרות 30 נקודות של דריל מונרו ו-25 של שון דאוסון.

דאגה גדולה אצל הכתומים ממצבו של אבי בן שימול. הגארד החליק על הפרקט באשדוד במהלך הדקה האחרונה של המשחק, והמשיך לשחק, אך חש בכאבים. בן שימול נעדר העונה כחודש לאחר שקרע את המיניסקוס, ולפני שנתיים, כששיחק בבני הרצליה, קרע את הרצועה הצולבת בברכו.

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד עם שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
צביקה ודרוקר/לירון מולדובן

מאמן אשדוד/באר טוביה צביקה שרף: "אנחנו צריכים את גארט בחזרה, אמרתי לו במחצית שאנחנו צריכים אותו ושהוא מקבל את הגב ממני. הוא יחזור, זה ייקח לו קצת זמן אבל בסוף הוא יחזור". על תומאס: "אף אחד לא רצה להחזיק אותו למשך יותר משלושה חודשים באף קבוצה. אני והוא מדברים כמעט בכל יום ורק שימשיך כך.

"הטבלה מעורבבת מאוד, הפסדנו במשחק הראשון בשתיים הפרש, היה חשוב לנו להתאושש מהגביע. יש לנו עוד שני משחקים קשים בסיבוב הזה, אנחנו רוצים לשחק טוב יותר. הייתי מאוכזב מאוד מההגנה ברבע הראשון, אחר כך השתפרנו, אבל זה עדיין לא מספיק טוב".

צ'ארלס תומאס, שהצטיין באשדוד עם 33 נקודות, אמר: "אנחנו מצליחים להוציא את המיטב אחד מהשני. אני אחד המנהיגים של הקבוצה, יחד עם דיאנטה וסוואן". על דיאנטה גארט: "בסופו של דבר, הוא לקח את המשחק עליו ועזר לנו לנצח במשחק חשוב". על מונרו: "הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, אני שמח לשחק מול שחקן ברמה הזו".

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר: "צפינו משחק קשה, משחק עם תהפוכות לכאן ולכאן. החבר'ה שלנו עומדים בעומס בלתי רגיל וזה לא קל לאף אחד מהם. הם עשו את המקסימום שהם יכולים, לא מוותרים לרגע. אבי בן שימול בהתקפה האחרונה סובב את הברך, ואנחנו לא יודעים מה המצב, זה קריטי במצב שלנו, בלוח המשחקים שלנו. נעשה את הכל בשביל לחזור בחזרה כמו שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
צביקה מבסוט/לירון מולדובן
שחקני מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
שחקני אשדוד חוגגים בסיום/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully