וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה 66:82 את אולימפיאקוס, ניצחון לכוכב האדום

הקטאלנים טיפסו למאזן 4:4 ובעיקר, רשמו ניצחון בפער גדול יותר מההפסד שלהם ב-12 הפרש ליוונים בסיבוב הראשון. פרפרוגלו (16 נקודות) וסטורנסקי (14) בלטו. הכוכב האדום - אנדולו 82:91

תומאס סטורנסקי ברצלונה בכדורסל. GettyImages
בארסה השיגה את מה שחיפשה. סטורנסקי בדרך לסל/GettyImages

המחזור השמיני בטופ 16 של היורוליג הסתיים הערב (שישי) עם שני משחקים. בבית ה', הכוכב האדום בלגרד ניצחה 82:91 את אנדולו אפס ובבית ו', ברצלונה רשמה 66:82 גדול על אולימפיאקוס.

הכוכב האדום בלגרד - אנדולו אפס 82:91

ניצחון חשוב נוסף לסרבים, שנעזרו בקהל שלהם שכהרגלו הרעיש עולמות ועשו עוד צעד להצלבה, בעוד הטורקים ככל הנראה כבר לא יהיו שם. אחרי האכזבה בחצי גמר הגביע הסרבי, שם הפסידה לפרטיזן, התאוששה הכוכב האדום למרות שנאלצה לנדוד מבלגרד לורסאץ'. קווינסי מילר כיכב עם 15 נקודות, מרקו גודוריץ' ומאיק צירבס הוסיפו 14 כל אחד והמארחים נהנו ממחצית שנייה מצוינת ובעיקר, רבע אחרון מכריע בו ניצחו 17:28 כדי לחזור מפיגור קטן לניצחון מצוין. דאריו שאריץ' הוביל את אנדולו עם 19 ו-8 ריבאונדים, סדי אוסמן קלע עוד 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ברצלונה - אולימפיאקוס 66:82

ניצחון קריטי לברצלונה, בעיקר בשל ההפרש בו הוא הושג. שתי האימפריות, שסובלות מעונה בינונית מאוד בסטנדרטים שלהן, הגיעו למשחק כשהן במאזן שלילי של 4:3 בטופ 16 והקטאלנים, שהפסידו בסיבוב הראשון ב-12 הפרש ביוון, לא רק פתחו פער בכמות הניצחונות מהיריבה, אלא גם מחזיקים כעת בשובר השוויון. הפתיחה הייתה צמודה והרבע הראשון נגמר ב-19:19, אבל משם בארסה טסה ל-12:26 ברבע השני ו-16:26 בשלישי והפער כבר נשק ל-30 הפרש. ברבע האחרון אולימפיאקוס ניסתה לחזור, לפחות למינוס 12 ומטה ולא הייתה רחוקה, אך נעצרה בפיגור 15 וברצלונה חגגה בסיום. סטראטוס פרפרוגלו קלע 16 לקטאלנים, תומאס סטורנסקי הוסיף 14. דניאל האקט הוביל את היוונים עם 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully