וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי גרוס: "מוקדם מאוד להעריך שאני הבעלים הבא של מכבי נתניה"

25.2.2016 / 13:00

איש העסקים שמנהל מגעים בנוגע למועדון, מצנן את ההתלהבות בשיחה עם וואלה! ספורט: "אני עוד צריך לקבל הרבה מאוד נתונים. מכאן ועד לרכוש את המועדון ולנהל אותו, הדרך ארוכה מאוד"

one

עדיין מוקדם לקבוע שמכבי נתניה יוצאת לדרך חדשה. איש העסקים אבי גרוס, אשר מוזכר החל מאמש (רביעי) כמי שעשוי לקחת לידיו את המועדון, מצנן את ההתלהבות בהתבטאות ראשונה לוואלה! ספורט: "אני מבין את המהירות שבה רוצים לראות את הכול קורה והיה ברור שבאיזשהו שלב השם שלי יתפרסם, אבל זה עדיין מוקדם מאוד להעריך שאני הבעלים הבא של מכבי נתניה".

מזה מספר שבועות מנהל גרוס מגעים שקטים בעניין מכבי נתניה, אבל הוא עוד רחוק מאוד מקבלת החלטה שהוא רוכש את המועדון. "כל חיי עשיתי את הדברים בצורה מחושבת ורצינית", אמר הבוקר, "אני עוד צריך לקבל הרבה מאוד נתונים כספיים ולדעת היטב מה הם המאזנים של מכבי נתניה. אני אוהב כדורגל, כל חיי אהבתי כדורגל, אבל מכאן ועד לרכוש את המועדון ולנהל אותו, הדרך ארוכה מאוד".

גרוס הוסיף: "קיבלתי הרבה טלפונים מחברים שרצו לדעת אם זה באמת קורה, כי לא סיפרתי כמעט לאף אחד, אבל כמו שאמרתי להם - אני לא רוצה שמישהו יילך קדימה מדי כי הכול עדיין בשלב מאוד התחלתי. אם וכאשר אני ארצה בכך, כמובן שלא תהיה דרך להסתיר זאת ואגיד את מה שיש לי בכל נושא".

בקהילה העסקית שמכירה את גרוס, טענו הבוקר כי מדובר באיש פרטי שאוהב את החיים הצנועים והשקטים. לכן הם מתקשים להאמין שהוא ירצה להיכנס לבעלות על מועדון כדורגל אשר בצדה חשיפה גדולה שכמוה הוא לא ידע בעסקיו הפרטיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"הכל עדיין בשלב מאוד התחלתי". גרוס/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully