וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מתכוננת לדרבי: ילד הפלא בורחה מאיורל עשוי לפתוח

קארים בנזמה בספק בגלל פציעה בירך ומאיורל, שכבש שער מדהים בליגת האלופות לנוער השבוע, מרגש את אנשי הקבוצה. רונאלדו מקווה לשבור את הנאחס מול אתלטיקו, נתוני הצ'מפיונס חושפים שהוא רץ כפול ממסי העונה. קסיאס: "בריאל היה כל הזמן בלגן"

one

בווידיאו: התיקו של ריאל מדריד מול מלאגה

גם העונה, כמעט בוודאות, ריאל מדריד לא תזכה באליפות ספרד. למרות זאת, המטרות שלה כמובן לא הסתיימו וליגת האלופות נותרה הגדולה שבהן, אבל עוד קודם לכן, בשבת מצפה לה הדרבי הגדול מול אתלטיקו (17:00).

בסיבוב הקודם הקבוצות נפרדו ב-1:1, לאחר ששער יתרון מוקדם של קארים בנזמה בוטל בזכות שער שוויון שבע דקות לסיום לוסיאנו וייטו. לקראת המפגש הקרוב, הכובש של ריאל מאותו משחק, בנזמה, נמצא בספק גדול בשל פציעה ובמדריד כבר מסמנים את מי שעשוי להחליף אותו בדרבי ואולי בכלל, להיות היורש שלו בעתיד.

בורחה מאיורל, שמככב כבר זמן רב בקבוצת המילואים ריאל קאסטייה ובקבוצת הנוער, הפך השבוע לשם מוכר ברחבי אירופה כולה לאחר שכבש צמד מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות לנוער, כולל שער אחד מבריק במיוחד. "בחיים לא אשכח את הגדול הזה", הוא הודה בפני ערוץ הטלוויזיה של המועדון.

השער הזה נכבש לנגד עיניו של המאמן זינדין זידאן ואם בנזמה לא יהיה כשיר לשבת, הרי שמאיורל, שכבר ישב על הספסל בתיקו של ריאל בחוץ מול מלאגה במחזור האחרון, עשוי לקבל דקות ואולי אפילו את חולצת ההרכב. החלוץ הצעיר, רק בן 18 ועדיין גר עם ההורים, חתום בריאל עד 2021 ובמועדון מנסים שלא לטעות בפיתוח שלו, אך מנגד מקווים להתחיל לתת לו הזדמנויות ממשיות, בעיקר לאור הכושר האדיר בו הוא נמצא. מאיורל כבר כבש העונה 11 שערים במדי קאסטייה ועוד שבעה בליגת האלופות לנוער.

מלבד מאיורל, זידאן הביא להתאמן עם הקבוצה הבוגרת עוד כמה שחקנים מקבוצת המילואים וביניהם מרטין אודגארד, מרקוס יורנטה, קרלוס אבד וגם, בנו הצעיר אנזו, קפטן קאסטייה.

בנזמה עצמו סובל מפציעה בירך ואתמול לא ערך אימון עם הקבוצה, אך הוא עדיין מקווה להיות כשיר למשחק. מי שבכל מקרה יצטרך להוביל את ריאל יהיה כמובן כריסטיאנו רונאלדו, שכבש רק פעמיים בתשעת המפגשים בין ריאל לאתלטיקו מאז גמר ליגת האלופות של 2014. רונאלדו לא מצא את הרשת בארבעת הדרבים האחרונים ולאחר שכבש בממוצע 0.93 שערים למשחק מול אתלטיקו עד לאותו גמר צ'מפיונס, מאז הוא צלל ל-0.22 שערים למשחק בלבד, נמוך מאוד בסטנדרטים המדהימים שלו.

אגב, נתונים שפורסמו על ידי אופ"א בנוגע לליגת האלופות הצביעו על הפערים בסגנון המשחק בין רונאלדו למסי בצורה ניכרת. הפורטוגלי רץ עד כה, בשבעה משחקים במפעל, לא פחות מ-64.08 ק"מ, ממוצע של 9,170 ק"מ למשחק, זאת לעומת מסי, שבארבעה משחקים בצ'מפיונס רץ 31.62 ק"מ, ממוצע של 7,906 ק"מ בלבד. ב"מארקה" דווקא החמיאו לארגנטינאי על כך ונתנו את הכותרת "מסי, גאון בעמידה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן ברצלונה ליאונל מסי לצד שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
נתוני הריצה לא משקרים/רויטרס

שוער הקבוצה לשעבר, איקר קסיאס, התראיין לברטין אוסבורן מTVE וסיפר על יחסיו עם ז'וזה מוריניו: "הסיטואציה בינינו החלה להשתנות לרעה כאשר הקבוצה לא הצליחה, בעונת 2012/13. ומשם והלאה אתם כבר יודעים מה קרה. כשדברים עובדים טוב, כולם מחייכים ושמחים וכשלא, הכל מתהפך ופתאום ההוא לא טוב וההוא לא משהו. וזה קורה דווקא ברגעים בהם צריכים להיות מאוחדים במיוחד. במדריד תמיד היה בלגן, עכשיו בפורטוגל הרבה יותר שקט לי".

קסיאס גם נשאל על זהות השחקן הטוב בעולם: "קשה לומר. כריסטיאנו היה חבר לקבוצה ועזר לי להשתפר, אבל גם הקרבות מול מסי הפכו אותי לשחקן טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully