וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: רצף הניצחונות של פנרבחצ'ה נקטע, צסק"א ניצחה את חימקי

אוברדוביץ' חזר לאואקה אך נחל הפסד בכורה בטופ 16, עם 76:71 לפנאתינייקוס. 26 של תיאודוסיץ' סידרו לצסק"א 98:108 אטרקטיבי, ריאל מדריד ניצחה את באמברג 86:90 בגרמניה

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
קבלת פנים חמה. אוברדוביץ'/GettyImages

אחרי פגרה של שבוע, היורוליג חזרה היום (חמישי) לפעילות עם שישה משחקים, כולל שניים מסקרנים במיוחד. צסק"א וחימקי פתחו את משחקי המחזור, כאשר הקבוצה של איטודיס נקמה על ההפסד בסיבוב הראשון עם 98:108 גדול. לאחר מכן שב ז'ליקו אוברדוביץ' לאואקה, ונחל הפסד ראשון בטופ 16 עם 76:71. ריאל מדריד ניצחה את באמברג בחוץ, לבוראל קוצ'ה הלוהטת חגגה גם על חשבון ז'לגיריס החלשה, דרושפאקה הביסה את מלאגה 55:78, קובאן הביסה את צבדיטה זאגרב 63:87.

ארון ג'קסון שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
נקמה מושלמת. ארון ג'קסון אחרי עוד סל של צסק"א/GettyImages

דרושפאקה - מלאגה 55:78

בשלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה ניצחה הקבוצה הביתית וכך גם הפעם, כאשר הטורקים הנחילו לאנדלוסים הפסד רביעי רצוף והקטינו מאוד את סיכוייהם להעפיל להצלבה. לוק הרנגודי קלע 19 נקודות לטורקים, שהתנחמו מעט אחרי ההפסד האכזרי לפנרבחצ'ה בגמר הגביע הטורקי בתחילת השבוע והשאירו לעצמם סיכוי קלוש להעפיל כשהם מחזיקים במאזן של 6:2, בדיוק כמו מלאגה.

קובאן - צדביטה 63:87

העונה המצוינת של קובאן נמשכת והערב הרוסים שמרו על המאזן הביתי המושלם שלהם בטופ 16 עם ניצחון קליל במיוחד מול הקרואטים החביבים. מאט ג'נינג, שצלף שש שלשות בתחילת השבוע בליגת ה-VTB, ערך בכורה מוצלחת ביורוליג ותרם 9 נקודות כולל שלוש שלשות עבור הרוסים, אותם הוביל אנתוני ראנדולף עם תרומה של 28 נקודות, 13 ריבאונדים ו-43 נקודות מדד. מירו בילאן קלע 11 למפסידים, שסבלו מיום חלש במיוחד של ג'ייקוב פולן שקלע נקודה בלבד מהעונשין. קובאן התבססה לה במקום השני עם מאזן נהדר של 2:6, צ'בדיטה סוגרת את הבית יחד עם דרושפאקה ומלאגה, לשלושתן מאזן שלילי של 6:2.

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה 71:76

ז'ליקו אוברדוביץ' חזר לאואקה בפעם השנייה מאז עזב את פאו, ואף שהגיע כפייבוריט מובהק למפגש עם סשה ג'ורג'ביץ', אותו אימן בפרטיזן בלגרד לפני שנים ארוכות, נחל את הפסדו הראשונה בטופ 16. המחצית הראשונה הלכה צמוד - מירוסלב ראדוליצ'ה בלט בצד אחד, אקפה אודו בצד השני, ובסיומה הראה לוח התוצאות על 36:36. נקפוץ קדימה. שלוש דקות לסיום העלה ראדוליצ'ה את פאו ל-64:72, פנר לא ויתרה וענתה בריצת 0:7, אך בפיגור 74:71 החטיא בוגדן בוגדנוביץ' ניסיון שלשה שיכול היה לשלוח את המשחק להארכה, והמארחת פצחה בחגיגות. אליוט וויליאמס הצטיין עם 14 נקודות בהופעת הבכורה שלו, ראדוליצ'ה סיים עם 13. מנגד, 19 של אודו ו-16 של בובי דיקסון לא הספיקו לאוברדוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'מון גורדון שחקן דרושאפקה מול מלאגה. GettyImages
ניצחון קליל. ג'מון גורדון מדרושפאקה/GettyImages

צסק"א מוסקבה - חימקי מוסקבה 98:108

שתיים מקבוצות ההתקפה הטובות ביורוליג נפגשו לדרבי מסקרן שהבטיח הרבה וגם קיים בגדול. אחרי שאלכסיי שבד קלע סל ניצחון עבור חימקי בסיבוב הקודם, הפעם צסק"א שלטה במשחק מפתיחתו ושייטה לניצחון נוח על היריבה החזקה עם עוד תצוגה התקפית מרהיבה עליה ניצח מילוש תיאודוסיץ'. הגארד הסרבי קלע שש שלשות מתוך ה-16 של קבוצתו והוביל את המנצחים עם 26 נקודות.

ניקיטה קורבנוב הוסיף 18 ונאנדו דה קולו הנהדר תרם 19 נקודות ו-8 אסיסטים לצסק"א שהתבססה לה בראשות הבית, לפחות עד משחקה של קוצ'ה לבוראל מול ז'לגיריס. חימקי נהנתה מתרומה דו ספרתית של חמישה שחקנים ובראשם אלכסיי שבד וטייריס רייס שקלעו 16 ופייטרי קופונן שהוסיף 15, אבל עם הגנה שסופגת מעל 100 נקודות אי אפשר לנצח, והקבוצה תיאבק ככל הנראה עד הסוף על מקומות 3-4 בבית החזק הזה.

באמברג - ריאל מדריד 90:86

הפסד בית ראשון לחבורה הסימפטית של אנדראה טרינקיירי, ריאל ממשיכה במומנטום אחרי הזכייה בגביע המלך, ומשיגה ניצחון חשוב מאוד. באמברג פתחה נהדר וברחה ל-0:12, אך פליפה רייס החל להיכנס לעניינים ועם 14 נקודות ב-12 דקות דאג שלחדרי ההלבשה הבלאנקוס יירדו ביתרון 45:46. המשחק הצמוד נמשך, ו-20 שניות לסיום, בפיגור 88:86, קיבלה באמברג הזדמנות אחרונה להשוות או לשלוח את המשחק להארכה, אך בראדלי וונאמייקר נחסם על ידי גוסטבו איון, ופליפה רייס סגר את הסיפור עם שתי קליעות עונשין בצד השני. סרחיו יול הצטיין עם 21 נקודות, רייס הוסיף 18. דריוס מילר קלע 20 למפסידה.

לבוראל קוצ'ה - ז'לגיריס 65:71

ניצחון חמישי ברציפות לחבורה המרשימה של ולימיר פראסוביץ', אך זה לא היה פשוט מול הקבוצה שניצחה עד כה פעם אחת בלבד בטופ 16. עם העליה לרבע המכריע הוליכה ז'לגיריס 45:53, אך הבאסקים התעוררו בדיוק בזמן ונעזרו ברבע אחרון של 12:26 כדי להבטיח את הניצחון החשוב. יואניס בורוסיס הצטיין כהרגלו עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, דריוס אדמס הוליך עם 17 ופביאן קוסר הוסיף 14. פאוליוס ינקונאס ויאן וויוקאס קלעו 13 כל אחד למפסידה.

מאט ג'נינג שחקן לוקומוטיב קובאן מול הנריי ווקר צ'בדיטה זאגרב. GettyImages
מתרגל למדים החדשים. מאט ג'נינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully