וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן איי סמית': "פיטורי בלאט מוכיחים את עצמם, הקאבס טובים יותר"

פרשני ESPN ניתחו את אפקט חילופי המאמנים בקליבלנד והציגו את הנתונים המשופרים של לברון ולאב מאז עזיבת הישראלי. כריס ברוסארד: "כולם הרוויחו, הם יכולים להתמודד אפילו מול הווריירס". וגם: הנתונים שמראים את השיפור תחת טיי לו

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
שינוי חיובי. לו/AP

קצת יותר מחודש עבר מאז שטיירון לו קודם למאמן ראשי בקליבלנד על חשבונו של דיוויד בלאט, ובארצות הברית יש מי שכבר מכתיר את המהלך הזה כהצלחה גדולה. בבוקר שאחרי הניצחון הגדול על אוקלהומה סיטי, פרשני ESPN ניתחו את השינויים אצל הקאבס עם ובלי בלאט, והגיעו למסקנות די חותכות.

"כשאתה רואה את קליבלנד משחקת ככה בלי מו וויליאמס, בלי אימן שאמפרט ואפילו בלי קיירי אירווינג, אתה מבין שלברון בשיא. טוב לו שכל המשחק עובר דרכו וחייבים לתת קרדיט לטיירון לו", אמר פרשן הרשת סטיבן איי סמית'. "עבר חודש מאז שהוא מונה למאמן, המאזן שלו טוב, הקאבס ניצחו בשני המשחקים מאז פגרת האולסטאר, הם דוחפים את הכדור, כולם נוגעים בכדור. אני לא יודע אם זה יספיק כדי לזכות באליפות, אבל אין ספק שהם טובים יותר מאשר התקופה בה בלאט אימן. המהלך הזה מוכיח את עצמו. הם יותר יעילים ופחות צפויים, קווין לאב מצטיין, לברון חופשי יותר. אני מסתכל על התרומה של ריצ'רד ג'פרסון וטימופיי מוזגוב, ומתחיל להבין שהקאבס לא צפויים כמו שהם היו בעבר, כי יש שחקנים אחרים שמסוגלים לתרום חוץ מהשלישייה המובילה".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר דיון ווייטרס. רויטרס
מרגיש בנוח. לברון/רויטרס

גם כריס ברוסארד התלהב, וציין שבמצבם הנוכחי, הקאבס יכולים להתמודד שווה בשווה אפילו מול גולדן סטייט. "הם נראים טוב כמו שהם לא נראו הרבה מאוד זמן", ציין. "הסיכוי של קליבלנד לזכות באליפות ולהתגבר על גולדן סטייט זה אם לברון ישחק בתור פוינט גארד. הייתי מזיז את קיירי אירווינג לעמדת השוטינג גארד. הוא שולט בקצב, וזה מפתח מול גולדן סטייט. אתה לא רוצה להידרדר למשחק מהיר מול הווריירס, ורק לברון יכול לדאוג שהמשחק יהיה בקצב הנכון. דיברתי עם כל מיני אנשים בליגה והם בטוחים שזה משהו שיכול לעבוד לאורך זמן. אם לברון בריא, הצוות המסייע שלידו, בניגוד לעונה שעברה, מספיק טוב כדי להתמודד עם האיכות של הווריירס".

פרשן נוסף של ESPN, טום פן, התייחס לעובדה שלברון נראה טוב יותר מאז חילופי המאמנים. תחת שרביטו של טיירון לו, לברון קולע 20.1 נקודות מאסיסטים, בעוד שאצל דיוויד בלאט הוא הסתפק ב-15.7 בלבד. גם ממוצע האסיסטים שלו עלה מ-6.2 ל-8.2. "כולם טובים יותר. יחס האסיסטים/איבודים הרבה יותר טוב, היעילות ההתקפית עלתה. כשהוא מרגיש בנוח, כולם מרוויחים. גם קווין לאב הרוויח מאוד מחילופי המאמנים".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
seperator

* ב-ESPN Stats & Info הציגו הערב שני נתונים שממחישים את השינוי תחת לו. מבחינת יחס אסיסטים/איבודים, הקבוצה של בלאט דורגה רק עשירית בליגה, בעוד זו של לו נמצאת בשוויון במקום הראשון.

במדד האפקטיביות ההתקפית, שבוחן נקודות פר 100 פוזשנים, קליבלנד של בלאט רשמה 105.6 נקודות בעוד תחת לו המספר מזנק ל-112.3 נקודות. יש כמובן לציין כי לו העביר עד כה רק 13 משחקים, כך שהנתונים עדיין משתנים באופן די דרסטי ממשחק למשחק, אך כבר עכשיו ניתן לראות שינוי בתפיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully