וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ו-ויאריאל נפרדו ב-0:0, ולנסיה ניצחה את גרנאדה

הקולצ'ונרוס לא הצליחו להכניע את הצוללת הצהובה והתרחקו עד כדי 8 נקודות מברצלונה המוליכה. הקבוצה של גארי נוויל השיגה ניצחון שלישי רצוף, 1:2 בגרנאדה, 0:1 לסוסיאדד על בילבאו בדרבי הבאסקי

one

המחזור ה-25 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) וסיפק בשורות גדולות דווקא לברצלונה שראתה את שתי יריבותיה למאבק האליפות מאבדות נקודות ואחרי שריאל מדריד סיימה ב-1:1 בחוץ מול מלאגה, גם אתלטיקו מדריד השנייה לא הצליחה לגבור על ויאריאל עם 0:0 ביתי בקלדרון והפער בפסגה צמח לשמונה נקודות. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:1 את בילבאו בדרבי הבאסקי, בעוד שוולנסיה השיגה ניצחון שלישי רצוף, 1:2 בחוץ על גרנאדה האחרונה. היום הזה נפתח עם 2:2 במשחק בין ראיו וייקאנו וסביליה.

גבי אתלטיקו מדריד מול ברונו סוריאנו ויאריאל. רויטרס
נפרדו ללא הכרעה. גבי מול סוריאנו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 0:0

אחרי שראתה את ריאל מדריד מאבדת נקודות מול מלאגה, ורגע לפני המשחק מול פ.ס.וו איינדהובן בליגת האלופות, אתלטיקו מדריד שמטה שתי נקודות חשובות במאבק האליפות והתרחקה עד כדי שמונה נקודות מברצלונה המוליכה. דייגו סימאונה פתח בהרכב התקפי עם גריזמן וטורס ביחד בחוד, אבל ויאריאל שלא הפסידה בליגה מאז נובמבר וגברה על נאפולי ביום חמישי בליגה האירופית, הוכיחה שוב כמה קשה להכניע אותה והוציאה נקודה ששמרה אותה במרחק של חמש נקודות מריאל מדריד השלישית. לוסיאנו וייטו היה קרוב לכבוש בתוספת הזמן מול האקסית, אבל אריק ביילי גלש ברגע האחרון ומנע מוויאריאל ספיגה.

צפו בתקציר המשחק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דני פארחו שחקן ולנסיה. GettyImages
הכריע את גרנאדה. דני פארחו/GettyImages

אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד 1:0

אחרי שאריץ אדוריץ כבש שער נפלא וסידר לבילבאו 0:1 יקר על מארסיי בליגה האירופית ביום חמישי, בילבאו חזרה לליגה עם דרבי באסקי לוהט, שבו דווקא סוסיאדד חגגה עם ניצחון רביעי רצוף. ג'ונאתאס כבש את שער הניצחון כבר אחרי 18 נקודות עם הקשתה מעל איראיסוס. סוסיאדד צימקה את הפער מבילבאו השמינית לשתי נקודות בלבד בעקבות הניצחון הזה, אך חשוב מכך החזירה לעצמה את היוקרה והכבוד.

גרנאדה - ולנסיה 2:1

פתיחת העונה המזעזעת של גארי נוויל כמאמן ולנסיה מקבלת תפנית חיובית כאשר הערב המאמן האנגלי ועוזרו פאקו אייסטרן השיגו ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות. ולנסיה התארחה אצל סוגרת הטבלה אחרי ה-0:6 המוחץ בליגה האירופית על ראפיד וינה והפעם הסתפקה בניצחון דחוק. דני פארחו כבש בדקה ה-55 וסנטי מינה הכפיל בתוספת הזמן, לפני שאדגר מנדש רק ניחם במעט את המארחים ממש לפני שריקת הסיום. ולנסיה עלתה למקום ה-11 בעקבות הניצחון הזה, גרנאדה פספסה הזדמנות לחלוף בטבלה על פני לבנטה ולאס פלמאס.

שחקני סביליה חוגגים. AP
בסוף יצאו מאוכזבים. סביליה/AP

ראיו וייקאנו - סביליה 2:2

האורחים עלו ל-0:2 מהיר, בעזרת שערים של סטיבן אנזונזי (10), שדחק מקרוב לאחר ערבוביה כתוצאה מכדור קרן ואיבורה (20), לאחר הדיפה לא טובה של השוער לבעיטה של קווין גמיירו, אך ראיו צימקה כבר במחצית הראשונה עם שער של מנושו (43) בדחיקה מקרוב אחרי כדור רוחב והשלימה את הקאמבק בדקה-62 בשער כמעט זהה של מיקו. בעקבות הנקודה עלתה ראיו לפחות זמנית למקום ה-14, בעוד סביליה יכולה להרגיש מאוכזבת לאחר שלא הצליחה לצמצם פערים מהמקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully