וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "עדיף להסביר לאוהדים את הציפיות. הפועל שמחה מתיקו עם סגל של פלייאוף עליון"

21.2.2016 / 7:51

מאמן מכבי חיפה מתגונן, אבל השחקנים מזהים בעיה אחרת: "מאז הגול של בניון מול נתניה לא נכנס מחליף שהשפיע". ניסיון להעביר את קינן ביוני לארצות הברית

מערכת וואלה!

שני משחקים לסיום העונה הסדירה, מכבי חיפה עדיין לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. אצל השחקנים נשמעה בסיום ה-0:0 עם הפועל תל אביב אמש (שבת) אכזבה רבה מהעובדה שהקבוצה כמעט לא הגיעה למצבים במשחק. אחד מהם אמר: "היינו רחוקים מדי אחד מהשני, השחקנים של הפועל שיחקו קרובים יותר וצופפו והיה קשה לנו להניע כדור דרך האמצע. היינו צריכים לדעת להכריע את המשחק במצב נייח".

במועדון היה מי שהעביר אתמול ביקורת על כך שהשחקנים המחליפים, ללא קשר למשחק אתמול אלא לעונה כולה, לא תורמים מספיק. "מאז הגול של יוסי נגד נתניה בסיבוב הקודם, לא נכנס שחקן מחליף שהכריע את המשחק. יש בעיה בסגל. אולי לא כל השחקנים רעבים מספיק", אמר אתמול אחד השחקנים. חיפה תוכל להגיע העונה לאירופה רק דרך הגביע, או דרך המקום הרביעי ללא קשר לתוצאה בגמר, במקרה שמכבי תל אביב ובאר שבע יגיעו אליו.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. ברני ארדוב
לא כל השחקנים רעבים? רוני לוי/ברני ארדוב

"צריך להסביר לאוהדים מה רמת הציפיות כדי שדברים יהיו ברורים", אמר רוני לוי, שספג קריאות לא נעימות בסיום, לוואלה! ספורט. "הפועל שמחו אחרי תיקו כי הם נשארים בליגה, למרות שמבחינתי יש להם סגל לפלייאוף העליון. הם יצאו מאושרים מהמשחק הזה. אנחנו עם אפשרות לעלות לחצי גמר גביע המדינה. הקריאות? לא בשבילי, כי אני יודע להתמודד, אלא בשביל השחקנים והקבוצה - צריך שתהיה אנרגיה טובה ותמיכה, כי זה תמיד עוזר. אנחנו לא יכולים להתלונן על הקהל הגדול והמדהים שלנו. אני מקווה שבמשחקים הבאים תהיה תמיכה".

שחקני הקבוצה שוחחו ביניהם בחדר ההלבשה על המשחק. גילי ורמוט ספג קללות מאוהדי הפועל גם בסיום. "הוא, בניון ועטר הם אולי השחקנים היחידים שמסוגלים כרגע לעשות פעולות אישיות", אמרו אתמול במועדון. "נגד מכבי פתח תקוה ראינו שלישייה שיודעת להסתדר מצוין. גילי עוד יתרום לנו הרבה בהמשך. הוא נמצא במצב לא פשוט וזוכה כאן לתמיכה גדולה".

חלק קטן מאוהדים נותרו בחוץ בסיום וקיללו חלק מהשחקנים, שעשו את דרכם הביתה ללא עימותים מיוחדים. רומאריו פירס הוסיף: "היה משחק קשוח, מאוד מאורגן, מאוד קשה. חייבים לעבוד קשה כדי לנצח משחקים כאלה. מכבי נתניה? הגעתי משם ועכשיו אני בחיפה ורוצה לנצח. זה משחק מאוד חשוב למכבי חיפה. אני רוצה להודות למכבי נתניה אבל עכשיו הראש כאן. אני לא יכול לחשוב על נתניה. אני תמיד עובד כדי לעזור לקבוצה שלי. אני לאט לאט לומד איך הם משחקים ואת השחקנים. אני חושב שאני יכול לעזור יותר".

עוד באותו נושא

רוני לוי: "לקהל מותר להביע את דעתו". גוטמן: "כל נקודה חשובה"

לכתבה המלאה
seperator

בנושא אחר: ביום שישי צוטט סוכנו של דקל קינן כי כרגע הוא נשאר במכבי חיפה, אך ייתכן מאוד שהבלם יעבור מיד בתום העונה לליגה בארצות הברית. האפשרות הזאת עולה לאור שיחה נוספת שהתקיימה בין נציגי הבלם לקבוצה שאמורה לשחק ב-2017 בליגה הבכירה. "דקל יוכל לעבור בעוד חודש, אבל גם בעוד שלושה חודשים. אם הוא ירצה לשחק בארצות הברית, עדיף שיעבור בתום העונה", אמר אתמול גורם בחיפה.

אלירן עטר יחזור לסגל מול נתניה וההערכה היא שיפתח בהרכב. אוראל דגני ספג אתמול מכה חזקה בברך וייבדק השבוע, אך כרגע הוא בספק גדול למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully