וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לקהל מותר להביע את דעתו". גוטמן: "כל נקודה חשובה"

20.2.2016 / 22:09

חלק מאוהדי מכבי חיפה קראו למאמן להתפטר אחרי ה-0:0 נגד הפועל תל אביב. גוטמן: "באנו לשחק על נקודה, עם ניסיון להביא שלוש". בניון: "אם לא נגיע לפלייאוף העליון זה יהיה כישלון"

one

מכבי חיפה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 חלש למדי בנתניה והירוקים שילמו על כך באיבוד המקום החמישי בטבלה. הפועל תל אביב נותרה במקום ה-11, אבל התרחקה בנקודה נוספת מהקו האדום.

בסיום המשחק אוהדים של מכבי חיפה קראו לרוני לוי להתפטר, במחזה שהזכיר את השבועות של פתיחת העונה. אוראל דגני ספג נחבל והוחלף. הוא ייבדק מחר ובחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

seperator

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי: "היה משחק קשה מאוד, נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה עם מאמן מצוין. זו קבוצה שקשה לפצח, בטח אחרי המכה שקיבלנו ביום שני. יש אולי איזה חוסר ביטחון מסוים והיה לנו קשה מאוד. יש עוד שני משחקים בהם נעשה את המקסימום כדי להיות בפלייאוף העליון. יש לנו סיכוי טוב ואני מאמין שנהיה שם. אחרי פתיחת העונה, היה קשה לחשוב בכלל שנגיע לפלייאוף העליון. עשינו כברת דרך יחסית טובה של שלושה חודשים. הדברים באיזשהו אופן תלויים בנו".

על קריאות הקהל נגדו: "זה כבר קרה באחד המשחקים, לקהל מותר להביע את רצונו. יכול להיות שיש ציפיות לראות מכבי חיפה איכותית וטובה יותר, אבל יש גם תקופות כאלה גם לקבוצות גדולות יותר. לפעמים קשה לאנשים לקבל את המצב ויש ציפייה לראות כל שבוע הצגות. אנחנו לא מסוגלים לזה כרגע".

יוסי בניון התייחס להחמצה הגדולה שלו לקראת הסיום: "כן, הייתה לי את ההזדמנות הכי טובה, לצערי פספסתי. לא היה כדורגל טוב מצד שתי הקבוצות, אני חושב שהתיקו משקף. לא הגענו למספיק הזדמנויות, לא אנחנו ולא הם. מגיע לנו להיות פלייאוף עליון. אנחנו לא פחות טובים מרוב הקבוצות בליגה. מלבד לשלוש הראשונות, שמציגות כדורגל טוב יותר, שאר הקבוצות די שוות. אין סיבה שלא נהיה שם, והיו משחקים שהוכחנו שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב. היום שיחקנו נגד יריבה שהתגוננה טוב, עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור. אם לא נגיע לפליייאוף העליון? ברור, זה יהיה כישלון ענק, אבל אני מאמין שנהיה שם".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0 במחזור ה-24 בליגת העל

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה (ימין) מול עופר ורטה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הייתה לי ההזדמנות הטובה ביותר". בניון/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן: "כל הכבוד לבחורים, שיחקנו בהתאם לעקרונות המשחק שלנו. מכבי חיפה אולי הניעה יותר את הכדור, אבל למעט החמצה אחת של בניון לא היו לה מצבים. בסוף הגענו למצב טוב של גיא אסולין והחמצנו, אבל חשוב ששמרנו על שער נקי. הרבה זמן הפועל תל אביב לא שמרה על שער ריק, אני מרוצה".

גוטמן הוסיף: "אנחנו נלחמים על החיים שלנו, כל נקודה חשובה. בקבוצת תחתית כל נקודה היא כמו שלוש נקודות אצל קבוצה שרצה לאליפות. באנו לשחק חכם על נקודה, עם ניסיון להביא עוד שתיים הביתה. אנחנו מרוצים. וינטרה ואדי היו טובים בהגנה, שיימן בתהליך של שיפור ושיחקנו חכם היום. הם מיישמים את מה שאנחנו עובדים עליו באימונים. מכבי חיפה קבוצה טובה, קבוצה של פלייאוף עליון. הפועל תל אביב זו קבוצה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully