וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "כל אחד יצטרך להוכיח שיש לו מקום בקבוצה בעונה הבאה"

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, בהפועל תל אביב מראים שמחה מאופקת ומשדרים לשחקנים מסר לקראת הקיץ: "הם יצטרכו להוכיח לגוטמן שהוא צריך אותם". אבו עביד יחזור להרכב מול עכו?

one

השמחה אתמול (שבת) בהפועל תל אביב אחרי ה-0:0 עם מכבי חיפה הוכיחה סופית שאלי גוטמן החדיר בשחקניו את האמונה כי הקבוצה היא אחת המועמדות הכי גדולות לרדת ליגה. האדומים הסתפקו בכך שרשמו משחק שלישי ברציפות ללא הפסד. "זו פעם ראשונה העונה שאנחנו מראים איזושהי יציבות, אבל אם לא ננצח את עכו בשבוע הבא כל מה שעשינו בשבועות האחרונים לא שווה", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק.

"זו נקודה חשובה מאוד, במיוחד מול קבוצה מצוינת כמו מכבי חיפה", טען עופר ורטה לאחר המשחק. "כל נקודה בליגה עכשיו חשובה לנו. נקלענו למצב לא הכי טוב בלשון המעטה. מאז שאלי הגיע אנחנו נראים הרבה יותר טוב. אנחנו עובדים המון מבחינה טקטית. לכל משחק אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה וגם רואים שאנחנו מגיעים הכי מרוכזים שיש. לא האמנתי בתחילת העונה שהמשחק מול פועל עכו יהיה משחק העונה שלנו, חשבנו שנרוץ קדימה ונהיה בפלייאוף העליון, אבל זה לא יצא. מול עכו זה משחק על החיים שלנו. כל משחק עד סוף העונה יהיה ככה, אבל מולם זה יהיה משחק סופר חשוב בגלל הקרבה בטבלה. נצטרך לתת את הכל ולנצח את המשחק הזה. הקהל שלנו הוא נקודת האור בעונה הזו".

שחקן הפועל תל אביב גיא אסולין. ברני ארדוב
כולם צריכים להוכיח את עצמם. גיא אסולין/ברני ארדוב

על אף חילופי השחקנים התכופים בעונה הזו, בהפועל כרגע אין שום כוונה להתחיל לתכנן את העונה הבאה עד שהמקום בליגת העל לא יובטח. כרגע, מלבד נמניה ניקוליץ' וארון שוינפלד, אין החלטה לגבי אף שחקן לקראת העונה הבאה. "כל אחד יצטרך להוכיח עד תום העונה שיש לו מקום בהפועל בעונה הבאה", אמר גורם בקבוצה. "אנחנו ממש לא רוצים לעשות עוד מהפך גדול, אבל הדברים תלויים בעיקר באלי והשחקנים יצטרכו להוכיח לו שהוא צריך אותם בקבוצה". חשוב לציין כי רוב השחקנים שחתמו בחלון העברות האחרון, חתומים עד סוף העונה בלבד כשלאדומים יש את האופציה להאריך להם את החוזה בקבוצה.

נראה שגם מול הפועל עכו גוטמן ימשיך עם אותו הרכב שפתח לאחרונה. התלבטות היחידה שתהיה למאמן היא האם להחזיר את איאד אבו עביד להרכב או להמשיך עם אותה חוליית הגנה. קיימת גם אפשרות כי גוטמן יעדיף את גל שיש על שמואל שיימן כמגן שמאלי. שיש התחמם אמש דקות ארוכות בצידי המגרש, אך לא זכה לערוך הופעת בכורה מחודשת באדום.

עוד באותו נושא

גוטמן: "כל נקודה חשובה, באנו לשחק על תיקו"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אלי גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully