וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "בשביל לזכות בתארים צריך לסבול". האם ברצלונה כבשה מנבדל?

ברצלונה גברה 1:2 על לאס פלמאס והגדילה הפער מהיריבות, סוארס שיפר את מאזנו המצוין ואמר: "אלה המשחקים שמביאים תארים". לואיס אנריקה התעלה על גווארדיולה, ואמר: "אנחנו יעילים מתמיד". וגם: לאס פלמאס קופחה?

one

צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה

ברצלונה עבדה היום (שבת) קשה מאוד בטרם גברה 1:2 על לאס פלמאס בעוד משחק חוץ לא פשוט, אבל בסופו של דבר האלופה רשמה ניצחון ליגה שמיני ברציפות ומשחק 32 ברציפות ללא הפסד (שיא ספרדי). בארסה פתחה פער 9 נקודות מאתלטיקו מדריד, שתשחק ביום ראשון נגד ויאריאל, והיא בפער 10 נקודות מהשלישית ריאל מדריד, שתשחק מחר במלאגה.

לואיס סוארס ברצלונה. רויטרס
זה הלך קשה. סוארס/רויטרס

לואיס סוארס המשיך את כושרו המצוין, וכבר בדקה ה-6 כבש שער 12 (!) בשבעת המשחקים האחרונים, והעלה את מאזנו העונה בליגה ל-25 שערים (ב-24 משחקים). לאס פלמאס השוותה תוך 4 דקות, אבל ניימאר כבש את שער הניצחון בדקה ה-39. השלישייה הגדולה של ברצלונה - מסי, ניימאר וסוארס - כבשו העונה 58 (!) מתוך 67 השערים של הקבוצה בליגה.

"כדי לזכות בתארים אתה חייב לסבול", אמר סוארס, שגם הוא ראה את לאס פלמאס מגיעה לשלל מצבים אבל מחמיצה מספר הזדמנויות טובות, "סבלנו לאחרונה בכמה משחקים מחוץ לבית, אבל בסופו של דבר יש לנו שלוש נקודות, כך שאנחנו שמחים. אלה המשחקים שמביאים לך תארים, אז אתה גם צריך ליהנות מהם".

לסוארס יש העונה 41 שערים בכל המסגרות ו-15 שערים בתשעת המשחקים האחרונים. "השערים חשובים כדי לעזור לנו לצבור נקודות", אמר סוארס, שהוא וקבוצתו כבר שיחקו את משחקם ה-17 מאז שתמה פגרת החורף, "אנחנו יודעים שהיו לנו הרבה משחקים בששת השבועות האחרונים, אבל אנחנו השחקנים רוצים לשחק, רוצים להתחרות, ושמחים על הניצחון".

ניימאר, ברצלונה. GettyImages
ווינרים. ניימאר/GettyImages

המאמן לואיס אנריקה הודה שברצלונה לא במיטבה, אבל יודעת להפוך לאפקטיבית יותר. "היום שיחקנו בצורה יותר יעילה מהרגיל", אמר המאמן, שקבוצתו החזיקה בכדור 53 אחוז מהזמן, "בקצב הזה, כשמשחקים פעם ביומיים שלושה, רק ככה נוכל להמשיך. יש לנו מה לשפר, תמיד יש, אבל אני שמח ששיחקנו ראשונים ובנינו יתרון, ועכשיו נראה מה האחרים עושים".

ברצלונה תחזור בשעת לילה לעיר, ומחר תצא ללונדון למשחק מול ארסנל בליגת האלופות. "זו טורניר אחר לגמרי", אמר לואיס אנריקה, "זו בוודאי תהיה יריבה קשה, עם איכויות שיכולות לעשות לנו בעיות". כנשאל מדוע לא נתן מנוחה לכוכביו מסי ניימאר וסוארס, ענה המאמן: "אני לא צריך להסביר את ההחלטות שלי. אתם יכולים לאהוב אותן או לא, אלה ההחלטות".

אגב, מאז עידן הזהב של 1988, לואיס אנריקה הפך למאמן ברצלונה שמגיע הכי מהר ל-50 ניצחונות ליגה - ב-63 משחקים. אחריו פפ גווארדיולה (ב-67 משחקים), לואי ואן חאל (79), יוהאן קרויף (80) ופרנק רייקארד (85).

בספרד טוענים: היה נבדל לפני השער של ניימאר

ברצלונה אופסייד מול לאס פלמאס. ספק 500
ברצלונה אופסייד מול לאס פלמאס/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully