וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד לוחצים על שרף להמשיך לעונה נוספת. סוואן: "נפגוש אותם שוב"

19.2.2016 / 8:58

בעיר הנמל רוצים את המאמן הוותיק לעונה נוספת, אך הוא לא צפוי להחליט עד לסיום העונה. בקבוצה באו בטענות למשחק האגרסיבי על צ'ארלס תומאס. אשדוד תשחק בעונה הבאה במפעל אירופי?

צילום: יותם רונן

מכבי אשדוד/באר טוביה הייתה קרובה אמש (חמישי) לרשום סנסציה ענקית, ואת אחד הקאמבקים הגדולים והמפתיעים בתולדות הגביע, אך הפסידה בסופו של משחק גמר גביע המדינה למכבי תל אביב 83:75. החבורה של צביקה שרף פיגרה כבר ב-22 הפרש במחצית הראשונה, לפני שהמאמן, בצוותא עם אייזיאה סוואן, ניערו את השחקנים בחדר ההלבשה והחלו בקאמבק נהדר שנעצר בפיגור 2, ברבע האחרון. בסיום המשחק נראו שחקני אשדוד מתוסכלים מאוד מההפסד, ויזכו כעת למספר ימי חופשה לפני משחק הליגה נגד מכבי ראשון לציון ביום רביעי. באשדוד היו גאים ב-4,500 אוהדים שצבעו את יד אליהו בכחול.

אייזיה סוואן שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה (אמצע) עם גל מקל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אכזבה. סוואן עם מקל/ברני ארדוב

"דווין התחמם וזה נתן להם את היתרון, הוא היה האקס פקטור שלהם, הוא הופיע כשהוא היה צריך", סיכם סוואן את המשחק, "לא הצלחנו להגיב אחרי זה. לא הצלחנו שוב ליצור משהו. היינו צריכים עוד סל ועוד עצירה וזה היה הופך את המשחק, ולא הצלחנו. הם עשו עבודת סקאוטינג נהדרת, וגם אנחנו עשינו עבודה טובה, ידענו שהגארדים יכריעו את המשחק וניסינו לעצור אותם, אבל הם המשיכו והמשיכו, לא הצלחנו לעצור אותם. הם ידעו שיש לנו שני שחקני פנים, והם המשיכו לשלוח עוד ועוד שחקנים אליהם, והם הרביצו לצ'ארלס, זאת השורה התחתונה. הוא המשיך לדחוף, יש לו לב גדול, אבל זה לא הספיק. אנחנו אף פעם לא מוותרים, זאת לא הקבוצה שלנו, אנחנו רעבים, נפגוש אותם שוב, זה ברור".

צ'ארלס תומאס היה אחד מסיפורי המשחק כשקלע 30 נקודות והגיע לקו 20 פעמים. "זה קשה, נתתי את כל הגוף שלי, מכבי היא קבוצה גדולה וקבוצה קשה. מה אפשר לומר על דווין סמית', השחקן הזה מיוחד", סיכם שחקן הפנים של אשדוד את ההתמודדות, "זה אחד הדברים האלה שהיינו בו קצרים. עשינו מחצית שנייה גדולה, במחצית הראשונה הם הפילו אותנו מהרגליים, אבל לא ויתרנו, יש לנו עוד עונה ארוכה, נצטרך להמשיך ככה. צביקה וסוואן דיברו איתנו במחצית. הרבה אנשים לא היו במשחק הרגיל שלהם, אבל זה קשה, שיחקנו נגד מכבי תל אביב במשחק גביע. אני חושב שיש משמעות לעובדה ששיחקנו בבית שלהם. אמנם מבחינת קהל היינו בשוויון, אבל זה הבית שלהם, יש להם יותר ביטחון פה ורואים את זה. אף אחד לא מכיר את האולם שלהם כמוהם. זה שימש פקטור גדול, במגרש נייטרלי זה היה משחק אחר. יש להם שחקנים מיוחדים, תוכנית המשחק שלהם הייתה להוציא את סוואן מהמשחק והם ניצחו אותנו".

במועדון פרגנו לנאור שרון הצעיר, שקיבל את המפתחות במחצית השנייה מצביקה שרף וענה עם 8 נקודות והרבה מאוד אנרגיות. בקבוצה היו כאלה ששקלו לוותר על שחקן נבחרת העתודה בקיץ האחרון, לאחר ששלומי הרוש הוצע מהפועל אילת, אך לבסוף, בשיחה משותפת עם השחקן, הוחלט לתת לו את ההזדמנות. "זה היה המשחק שיבנה את הביטחון לנאור, הוא שיחק את המשחק שלו, אני תמיד אומר לו לשחק כדורסל, כי הוא יודע", פרגן סוואן לחברו לקו האחורי, "הוא שיחק כדורסל ונראה טוב, אנחנו נהיה הגב שלו כדי שיתבגר ויבין סיטואציות מסוימות ושיהיה השחקן הזה שנוכל לבנות עליו".

הנהלת הקבוצה, בצוותא עם ראש העיר, מפעילים לחץ על צביקה שרף להמשיך לעוד עונה בעיר הנמל. שרף לא ממהר לקחת את האופציה, וצפוי לבחון את השוק בקיץ הקרוב, אך ייתכן מאוד שבסופו של יום יישאר באשדוד. במועדון אף הודיעו כי אם יגיע להם לשחק בעונה הבאה במפעל אירופאי, לפי ההישגים שלהם בליגה, לא יהססו לעשות זאת, מה שיעזור להם להשאיר את המאמן הותיק, שדוגל במשחק בשני מפעלים.

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
רוצים אותו. שרף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully