וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "זה לא מובן מאליו", שמעון מזרחי הילל את דווין סמית'

19.2.2016 / 8:21

שחקני מכבי תל אביב באופוריה אחרי הזכייה בגביע: "עברנו שבועות לא פשוטים, מגיע לנו ליהנות". היו"ר נכנס לחדר ההלבשה כדי להודות במיוחד לסמית' ששיחק עם פציעה: "עשית מאמץ לא ייאמן". איתי שגב כמעט נפצע מזכוכיות

צילום: יותם רונן

את שאגות השמחה שבקעו מחדר ההלבשה של מכבי תל אביב אמש (חמישי) אחרי הזכייה בגביע לא היה אפשר לפספס. שחקני הקבוצה נשארו דקות ארוכות על הפרקט עם הגביע, בעוד דווין סמית' שיעבור בשבוע הבא ניתוח וייעדר כחודש וחצי, ניגש עם הגביע אל אוהדי האולטראס והעניק להם את חולצתו. סמית' זכה להניף את הגביע עם גיא פניני. "מגיע לו. כולם העריכו מאוד את זה שהוא שיחק", אמרו במועדון. גם היו"ר שמעון מזרחי הודה לשחקן מול יתר חבריו לקבוצה כשאמר לסמית': "דווין, עשית מאמץ לא ייאמן. כולנו מעריכים את זה", ובתגובה כל השחקנים מחאו כפיים.

צהלת האוהדים ואנשי הקבוצה זלגה אל החגיגה המסורתית במסעדת 206. שמעון מזרחי אמר על הבמה במסעדה :"עכשיו יש לנו עוד מטרה, שזו האליפות". בין האלכוהול, האוכל והשירים הכריז המאמן ז'אן טבק: "אנחנו ראויים לגביע הזה, הגיע לנו".

שחקני הקבוצה עלצו סביב השולחנות, בעוד סילבן לנדסברג זימר שירים מזרחיים, עד שעלה על הבמה ושר: "שמעון מזרחי הוא המלך".

שחקני מכבי תל אביב, גל מקל (שמאל), טיילור רוצ'סטי, יוגב אוחיון. ברני ארדוב
שאגות אושר. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

עוד לפני הביקור במסעדה ומיד לאחר שירדו למגרש השמחה עלתה על גדותיה – פשוטו כמשמעו ממש: בקבוקי מים ושמפניה נפתחו והותזו, כמו גם דליים - במיוחד על ז'אן טבק, דני פדרמן והמנהל ניקולה וויצ'יץ'. גם בקבוק שמפניה נשבר על הרצפה, לאחר שאיתי שגב דרך על זכוכיות ושחקנים הוזהרו לא לדרוך. פצועים הרי לא חסרים בסגל הצהוב.

גל מקל אמר במהלך החגיגות לוואלה! ספורט: "לגמרי תואר שלא מובן מאליו. מגיע לנו ליהנות. היו שבועות לא פשוטים. הגביע היה אחת מהמטרות ועמדנו בה. זה נותן לנו הרבה ביטחון ואוויר להמשך. תמיד טוב לזכות, יש כאן חבר'ה טובים ואתה רוצה לשמוח איתם. זה הזמן. מלחמות המים היו כולם על כולם, אבל זה רק התחיל, הלילה עוד ארוך. כולם הולכים לשתות וליהנות".

טיילור רוצ'סטי הוסיף: "זה היה ניצחון נהדר. אין לנו העונה את אירופה, אבל יש שני תארים חשובים בליגה הישראלית וכולם רצו לעשות הכי טוב ולהשיג את הגביע. עכשיו יש עוד סיכוי לאיפות ולסיים עונה טובה ומתוקה יותר. דווין סמית' יעבור ניתוח, אבל כל השנה סבלנו מפציעות, יוגב היה בחוץ, רנדל פצוע עכשיו, טרבור אמבקווה. כולם סבלו מפציעות, אבל קבוצה טובה צריכה להתאים את עצמה. דווין סמית' אפילו לא התאמן לאחרונה ובא למשחק הגמר והיה מצוין והיה אחד הגורמים העיקריים לניצחון. היו לנו לא מעט הפתעות העונה. כולם שמחים ונהנו ממלחמות המים ועכשיו גם מהחגיגות במסעדה".

יש להם תואר. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully