וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "הופתענו מגודל המעמד", שולדבראנד: "לא למדנו מטעויות"

18.2.2016 / 23:36

מאמן מכבי אשדוד היה מאוכזב בתום ההפסד למכבי תל אביב בגמר הגביע: "שונא להפסיד, היו צריכים לשרוק לתומאס לעוד 15 זריקות עונשין". הפורוורד: "אכלנו אותה". שרון: "נתנו הכל וזה מה שחשוב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד פיספסה הערב (חמישי) לזכות בגביע ראשון לתולדותיה כשהפסידה 83:75 למכבי תל אביב ביד אליהו. האשדודים, שכבר ניצחו את הצהובים פעמיים העונה, כשלו ברגע האמת למרות שהצליחו לחזור מפיגור של 20 נקודות ברבע השלישי.

מאמן אשדוד, צביקה שרף אמר בסיום: "אני לא אוהב להפסיד, שונא להפסיד, הגענו למעמד ולא שיחקנו טוב בחצי הראשון. היינו קצת מופתעים מגודל המעמד, חזרנו ל-2 נקודות הפרש ולא הצלחנו לבצע את המהלך ההגנתי שהיינו צריכים, לנדסברג העלה ל-4 הפרש ומשם לא חזרנו, וחבל".

"אני חבר הנהלת איגוד הכדורסל, התחילו ויכוחים בשנה שעברה עם הגמר בירושלים ואז הוחלט שהגמרים יהיו באולמות הגדולים של 10-11 אלף אנשים. גמר זה הכנסה לאיגוד ולקבוצות, רצה הגורל שירושלים לא בגביע השנה, מכבי פה, אז זה מה יש, וזה שווה לכולם. כבוד לכדורסל הישראלי שמשחק הגמר בין מכבי תל אביב לאשדוד/באר טוביה הוא סולד אאוט, ואני מדבר כאיש כדורסל ללא אינטרס.
מה שקרה עם צ'ארלס תומאס היה צפוי, שלחו אותו 20 פעם לקו, היו צריכים לשרוק לעוד 15 זריקות".

נאור שרון שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
משחק טוב שלא הספיק. שרון/ברני ארדוב

נאור שרון אמר: "אני גאה בצוות המקצועי ובשחקנים שעזרו לי ונתנו לי ביטחון, עבדו איתי כל השנה, בסופו של דבר זה להיות מוכנים לרגעים האלה, נתנו את הכל, וזה מה שחשוב".

יהונתן שולדבראנד אמר בסיום: "המשחק הזה היה דומה מאוד למשחק נגד מכבי ראשל"צ בחצי הגמר. התחלנו חלש, הצלחנו לחזור, אבל לצערנו זה לא נגמר כמו במשחק הקודם. היינו צריכים ללמוד מטעויות, אבל לא עשינו את זה. מכבי קבוצה חזקה מאוד והיא מנצלת טעויות שעלו לנו ביוקר. היו לנו יותר מדי איבודי כדור. אכלנו אותה. זה לא פעם ראשונה שאנחנו מפסידים בגלל כאלה דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully