וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר: "נאמרו דברים בחדר ההלבשה, איני מפיל את האשמה על השחקנים"

16.2.2016 / 13:50

חלוץ מכבי חיפה בתגובה לאירועים האחרונים: "נאלץ לחרוג ממנהגי ולהתייחס לפרסומים השגויים. אני איש המונע מרגש ומגיב לעיתים בצורה אמוציונלית, אבל אין לי כל כוונה לפגוע באף אחד"

one

אחרי ההפסד אמש (שני) לבית"ר ירושלים, במכבי חיפה מבינים שהמקום השלישי כבר אינו בהישג יד. במועדון בונים בעיקר על זכייה בגביע, או הגעה לאירופה דרך המקום הרביעי, בהנחה שמכבי תל אביב או הפועל באר שבע יזכו בתואר הזה, אבל כרגע נראה שהמרחק משם הוא עדיין גדול מאוד. אחרי המשחק נשמעה ביקורת קשה על השחקנים ועל הצוות המקצועי. "עדיין לא הבטחנו מקום בפלייאוף העליון, לא מגיע לנו לחשוב על כרטיס לאירופה בשלב הזה", אמר אחד השחקנים. "הרגשנו שיש שיפור בחודש האחרון, אבל המשחק הזה לקח אותנו צעד אחורה. נצטרך לחשוב מה עושים. לא יכול להיות שבמשחק שלם לא נבעט פעם אחת לשער. יוסי בניון חסר, אין מי שימסור כדור לגול. בית"ר ירושלים קבוצה רעבה יותר, איתי שכטר? זה הסיפור שמסמל אותנו השנה".

שחקן רדיוס: על המהפך המשמח של איתי שכטר בבית"ר ירושלים

"אחנו לא ברצלונה או ריאל מדריד, אלא אתלטיקו מדריד או לסטר"

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
השתולל בסיום. עטר/קובי אליהו

כזכור, לאחר המשחק פרסמנו שאלירן עטר השתולל בחדר ההלבשה של מכבי חיפה, ואילו דקל קינן מירר בבכי בעקבות ההפסד. בנוסף לכך, עטר התעמת עם דן איינבינדר סמוך לסיום. במכבי חיפה כעסו על קשר בית"ר ירושלים בטענה שעשה הצגה במטרה שהשופט ירחיק את עטר מהמגרש. מאוחר יותר איינבינדר התנצל ואמר: "אם עשיתי משהו לא בסדר, אני מתנצל". שחקנים תיארו כי עטר צרח לעברם: "לפחות היינו מפסידים כמו גברים", ומאוחר יותר הוסיף: "איך יכול להיות שהם עושים עלינו עקבים ואנחנו לא עושים כלום?". גורם במועדון אמר: "עדיף שחקנים שבוכים וצורחים מאשר כאלה שלא אכפת להם", אבל חלק מהשחקנים טוען ש"אף שחקן לא חסין מביקורת, כולל עטר".

"לצערי אני נאלץ לחרוג ממנהגי ולהתייחס לפרסומים השגויים שנכתבו בנוגע אליי", אמר עטר לאתר הרשמי של מכבי חיפה בתגובה לאירועים האחרונים. "לאחר קריאת הדברים היה לי חשוב באופן אישי להבהיר מספר דברים. תחילה, מאוד אכפת לי מהמועדון, הקבוצה ומהשחקנים. הדברים שנאמרו הם אך ורק מתוך אכפתיות. אני קודם כל ביקורתי כלפי עצמי, נאמרו דברים בחדר ההלבשה ומישהו ניסה לסלף ולטעון שדבריי הם נגד השחקנים. איני מפיל את האשמה עליהם, אין זה נכון והוגן. כואב לי על המצב ובעיקר על כך שהשחקנים שמביעים אכפתיות בסופו של דבר הם יוצאים "הרעים" וסופגים את הביקורת. כאיש המונע מרגש אני מגיב לעיתים בצורה אמוציונלית, אך מפה ועד להכפשות שנרשמו כלפיי המרחק הוא גדול. כואב לי שדברים יוצאים מחדר ההלבשה בצורה מסולפת ולא אתן שיפגעו במרקם החברתי הקיים בקבוצה ובמערכת היחסים הטובה בין השחקנים. שוב, אין לי כל כוונה לפגוע באף אחד, יש לי כוונה אחת והיא הצלחת הקבוצה".

הביקורת לאחרון מופנית בעיקר בנוגע למשחק ההגנה שלו. במכבי חיפה היו מצפים שיהיה שותף יותר לתרומה הקבוצתית. חלק מהשחקנים חושבים שרוני לוי עלה בהרכב לא מאוזן מתוך חשיבה לנצח, והיריבה ניצלה את העובדה הזאת. "במקום להשקיע במשחק הזה, עכשיו נצטרך לרדוף אחרי מקום בפלייאוף. איבדנו שש נקודות", אמר אחד השחקנים בסיום. בחיפה יש אכזבה ממספר שחקנים, ביניהם לודוביק אוברניאק ששוב לא הרשים והוחלף. ביקורת הופנתה גם לאייל משומר על ספיגת השער הראשון ("איך הוא לא סגר את שכטר בגול? טיפת אחריות") וכלפי מארק ואליינטה על השער השלישי שספגה הקבוצה. כרגע נראה שבקיץ הקבוצה תוותר על שני זרים לפחות, כשגם מספר ישראלים יעזבו.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 0:3 על מכבי חיפה במושבה

לכתבה המלאה
קובי אליהו

דקל קינן, אגב, עדיין שוקל את ההצעה שקיבל ממינסוטה. אף על פי שעברו מספר ימים מאז, ההצעה של האמריקאים לבלם עדיין בתוקף והם מחכים לתשובה סופית ממנו. ההצעה הכספית הסופית שקיבל נמוכה יותר מאשר היה נראה תחילה. אם יחליט לעבור, הוא ירוויח פחות מהחוזה שלו במכבי חיפה. כפי שכבר פרסמנו, חוזהו של הבלם לעונה הבאה חודש מיד לאחר המשחק מול מכבי פתח תקוה, משום שמדובר היה במשחק ה-18 שלו העונה שמקנה לו חוזה לעונה נוספת. למכבי חיפה נותרו עוד שלושה משחקים לסיום העונה הסדירה – מול הפועל תל אביב (פסק הדין בערעור בבית הדין העליון אמור להתקבל), מכבי נתניה ודרבי מול הפועל חיפה. בני יהודה שבמקום השישי תשחק מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב והפועל רעננה שנלחמת גם היא על מקום בפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully