וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלירן עטר השתולל בחדר ההלבשה

חלוץ הירוקים צעק בחדר ההלבשה אחרי התבוסה מול בית"ר ירושלים: "הם עושים עלינו עקבים ואנחנו לא עושים כלום?". דראפיץ' מאושר: "המטרה הושגה". מאמן המפסידה: "זה אכזרי". שכטר: "מאושר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים גברה הערב (שני) 0:3 על מכבי חיפה באצטדיון המושבה במשחק אליו כמעט לא עלתה. אחרי הפארסה במהלך השבוע, בנוגע למלחמה של אלי טביב ברדיוס שקיבלה הקבוצה, בבית"ר החליטו לעלות וסיפקו הצגה שסידרה להם מקום בפלייאוף העליון.

בסיום המשחק השתולל שחקן מכבי חיפה אלירן עטר בחדר ההלבשה של הירוקים. "לפחות היינו מפסידים כמו גברים", צרח החלוץ, "איך יכול להיות שהם עושים עלינו עקבים ואנחנו לא עושים כלום?". גם דקל קינן נראה מיואש מהמצב ושחקנים העידו כי הזיל דמעה. "השניים האלה לקחו את ההפסד יותר קשה מכולם", אמרו שחקנים בקבוצה. "הלוואי ולכולם היה אכפת כמו שאכפת להם ממכבי חיפה".

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום: "זה מאכזב מאוד, קיבלנו בראש. זה אכזרי מאוד ונצטרך להתמודד עם זה. כל המחצית הראשונה הייתה בסדר. התחלנו בסדר, ולצערי ספגנו ממצב נייח, זה משהו שחוזר על עצמו. במחצית השנייה ירדנו ברמה שלנו, בית"ר הייתה טובה מאוד ומגיע לה כל הכבוד על הניצחון. קשה לנו בינתיים, אנחנו מנסים לשמור על יציבות. עשינו משחק טוב בגביע ובליגה, אבל לא הצלחנו לשמור על זה היום. נצטרך לנצח כדי להיות בפלייאוף העליון".

על איתי שכטר אמר לוי: "כל הכבוד לו, אני לא שמח שהוא כבש נגדנו, אבל שמח בשבילו. הוא שחקן טוב ושיהיה לו בהצלחה. היה נכון לו לעבור קבוצה ואנחנו רואים את התוצאות של זה"

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עצבני. אלירן עטר/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "המחצית השנייה שלנו הייתה טובה, ניצחנו והגדלנו את ההפרש ל-10 נקודות. המטרה הושגה. אין ספק שכמה שאנחנו צוברים יותר נקודות, אנחנו מקבלים ביטחון ושחקנים משחקים טוב יותר. כל שחקן פה הוא טוב. קיבלנו את שכטר שהוא שחקן טוב, שלא הצליח במכבי חיפה כי הייתה תחרות. אם אצלנו, קבוצה עם קהל נפלא, הוא מצליח, אז רק שימשיך כך".

"יכול להיות שאם היינו בפורמה בתחילת העונה, לקראת סוף העונה לא היינו בפורמה. הייתה לנו עונה קשה מאוד, התחלנו לא טוב ולאט לאט התקדמנו. יש פה שחקנים גברים, שיודעים להתחבר אחד לשני ולכבד את המועדון ואני שמח מאוד".

חלוץ בית"ר ירושלים איתי שכטר הוסיף: "חזר לי הביטחון, חזר החיוך. אני מאושר מאוד בבית"ר ירושלים, אני אחזור ואגיד שאני רוצה להודות לאנשים שהאמינו בי. עכשיו אני צריך לשמור על זה. אני מרגיש טוב באימונים ובמשחקים. בלי החברים שלי שרצים כמו מטורפים אחד בשביל השני, לא הייתי מצליח. אני מאושר פה מאוד. אני גאה לשחק בקבוצה כמו בית"ר ירושלים".

"אני לא נכנס יותר מדי למה שהיה במכבי חיפה. היה חשוב לי להיראות טוב היום. אני שמח שזכיתי לכבוש, שאני דומיננטי במשחק וחוזר לעצמי. למכבי חיפה יש התקפה מצוינת. היום בית"ר ירושלים הייתה עדיפה. אני לא יודע אם ויתרו עליי במכבי חיפה, אני שמח שבבית"ר נתנו לי צ'אנס ואני שמח להחזיר להם. אני אמשיך לעבוד קשה, לתת הכול ולהצדיק שמגיע לי".

כשנשאל לגבי חזרה אפשרית לנבחרת ישראל אמר שכטר: "אחד החלומות שלי הוא לחזור לנבחרת. אני בטוח שאם אני אהיה טוב, מקומי בנבחרת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully