וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א ניצחה את אולימפיאקוס, פנאתינייקוס גברה על אפס

הקבוצה מבירת רוסיה השיגה 85:92 וסיבכה את היוונים, שראו את יריבתם השנואה רושמת 78:83 מול אנדולו ומסיימת את הסיבוב במאזן חיובי. קובאן הביסה את דרושפאקה, בארסה ניצחה את ז'לגיריס

כריס סינגלטון לוקומוטיב קובאן. Marina Kobzeva, GettyImages
ערב מצוין לקובאן. סינגלטון/GettyImages, Marina Kobzeva

ארבעה משחקים נערכים הערב (שישי) במסגרת היורוליג ומשלימים את המחזור השביעי בשלב הטופ 16 של המפעל. במוקד, צסק"א מוסקבה ניצחה 85:92 את אולימפיאקוס בשחזור חצי גמר הפיינל פור האחרון. עוד בבית ו', 86:92 לברצלונה על ז'לגיריס קובנה. בבית ה', לוקומוטיב קובאן הביסה 58:82 את דרושפאקה ופנאתינייקוס ניצחה 78:83 את אנאדולו אפס.

מאט לויג'סקי אולימפיאקוס מול קורי היגינס צסק"א מוסקבה. Mikhail Serbin, GettyImages
היגינס בורח מלוג'סקי/GettyImages, Mikhail Serbin

בית ה'

לוקומוטיב קובאן - דרושפאקה 58:82

הטורקים האיומים אומנם הדיחו את מכבי תל אביב בשלב הקודם, אבל שוב הוכיחו שהם לא מתאימים לרמות האלה וירדו למאזן 6:1 מול הרוסים, שמתבססים בצמרת הבית. המארחת השתלטה על המשחק עם 12:25 ברבע השני ולא הביטה לאחור, כשהיא מקבלת 18 נקודות מאנתוני רנדולף, שהוביל חמישה קלעים בדאבל פיגרס. 19 לסקוטי ווילבקין בדרושפאקה.

פנאתינייקוס - אנאדולו אפס 78:83

נייצחון יקר מאוד לפאו, שסיימה את הסיבוב במאזן חיובי של 3:4 והורידה את אנדולו למאזן 4:3, שמסך אותה מאוד להמשך הדרך. עבור היוונים מדובר בניצחון שלישי ברציפות בטופ 16 והוא הגיע בזכות התעלות של מירוסלב ראדוליצ'ה, שסיים עם 23 נקודות ושמונה ריבאונדים. דאריו שאריץ' היה מצוין באנדולו עם 18 נקודות, אבל פאו ידעה לברוח ליתרון קטן בתחילת הרבע האחרון ולשמור עליו עד לסיום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה בכדורסל. GettyImages
ניצחון דחוק, אבל לפחות ניצחון. נבארו/GettyImages

בית ו'

צסק"א מוסקבה - אולימפיאקוס 85:92

בעונה שעברה, התעלות נוספת במאני טיים של ואסיליס ספאנוליס סידרה ליוונים ניצחון בחצי גמר הפיינל פור מול הרוסים. הפעם, צסק"א ניצלה את הביתיות עד תום והורידה את יריבתה למאזן בעייתי של 4:3, בעוד היא נצמדה ללבוראל בפסגת הבית. צסק"א הובילה מהפתיחה וטיפסה עד פלוס 11 במהלך הרבע השני, אבל אולימפיאקוס חזרה והשוותה עם פתיחת המחצית השנייה. צסק"א לא נבהלה ושוב ברחה לפער קטן, כאשר היוונים לא מצליחים להשיג עצירות הגנתיות ונכנעים. מילוש תאודוסיץ' שוב היה גדול עם 21 נקודות וננדו דה קולו הוסיף 19. יורגוס פרינטזיס צלף 19 וקטף 9 ריבאונדים אצל היוונים ודניאל האקט הוסיף 17.

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 86:92

שתי הקבוצות מציגות יכולת לא מרשימה בטופ 16 וגם הפעם הקטאלנים כמעט אכזבו, אבל היו טובים יותר מהליטאים החלשים. שאראס חזר כמאמן לפגוש את האקסית וראה את בארסה מנצחת את הרבע השני 12:22 ויוצרת לעצמה יתרון. הפער כבר צמח ל-16 בתחילת הרבע האחרון, אבל ז'לגיריס לא ויתרה והורידה עד מינוס שש בלבד בסיום, מה שאולי יעזור לה לעקוף בסופו של דבר את ברצלונה. בכל מקרה, לשלב הבא הליטאים כבר לא יעלו, בעוד למארחת יש כעת סיכוי כלשהו. פאו ריבאס הוביל את ברצלונה עם 13 נקודות. רימאס סייבוטיס קלע 19 בז'לגיריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully