וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "התחילו לשפוט ולהספיד אותי כבר אחרי חודש וחצי"

מאמן ולנסיה התגונן אחרי עוד הפסד בליגה, אבל הודה: "אני יודע היטב מה קורה למי שלא מביא תוצאות". נגרדו: "מתנצל בפני האוהדים. עתידו של נוויל? זה לא תלוי בי"

one

12 משחקי ליגה ללא ניצחון, ארבע נקודות מהקו האדום, תבוסה משפילה לברצלונה בגביע וסכנת ירידה. ולנסיה רכשה העונה שחקנים במחיר כולל של 138 מיליון יורו, אבל אמש (ראשון) המשיכה להתרסק, הפעם עם הפסד חוץ 1:0 לסביליה.

גארי נוויל שמונה במפתיע למאמן הקבוצה בתחילת דצמבר, לא הביא את השינוי המיוחל ובתשעת המשחקים שלו על הקווים, העטלפים צברו 5 נקודות מ-27 אפשריות. האנגלי חסר הניסיון כבש ניצב תחת ביקורת קשה, אבל בספרד מעריכים שהבעלים פיטר לים, לו מערכת יחסים חמה עם נוויל, לא ימהר לפטר אותו.

עד אתמול, בטיס ניצחה העונה רק משחק בית אחד (את ריאל סוסיאדד של דייויד מויס). אתמול ולנסיה היומרנית הגיעה ונכנעה, ונוויל התגונן בסיום: "אמרתי לפני שהגעתי שצריך לשפוט אותי אחרי חמישה חודשים בתפקיד, אבל ההספדים עלי כבר נכתבו והתחילו לשפוט אותי אחרי חודש וחצי. כולם בקבוצה סובלים, שום דבר לא הולך לנו כרגע. אני יודע היטב מה קורה למי שלא מביא תוצאות".

אלברו נגרדו, שנרכש ממנצ'סטר סיטי תמורת 28 מיליון יורו בקיץ, נשאל על עתידו של נוויל ולא ממש הביע בו תמיכה פומבית: "זה לא תלוי בי. אני לא רוצה להתערב בדברים שאני לא אמור להתערב בהם. המצב לא טוב, יש דינמיקה רעה בקבוצה ושום דבר לא הולך לנו. אני מתנצל בפני האוהדים".

מאמן ולנסיה, גארי נוויל. AP
"כולם בקבוצה סובלים, שום דבר לא הולך לנו כרגע". נוויל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully