וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה הביסה 0:3 את חטאפה

הקבוצה של חאבי גרסיה ממש לא התקשתה לרשום את ניצחון הליגה השני שלה ברציפות, כשחואנפי (9), כריסטיאן אצו (23) וצ'ארלס (43) כובשים. תומר חמד כבש אחרי חודשיים, ברייטון ניצחה 0:3

one

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נפתח הערב (שישי) עם מלאגה, שחגגה 0:3 ביתי מול חטאפה. חואנפי כבש ראשון בדקה התשיעית, כריסטיאן אצו הכפיל בדקה ה-23 וצ'ארלס השלים בדקה ה-43. בעקבות הניצחון השני שלה ברציפות, נותרה מלאגה במקום העשירי, אבל הגדילה את הפער מחטאפה שבמקום ה-11 ובמאזנה 30 נקודות, בעוד למפסידה יש 26.

חואנפי שחקן מלאגה. GettyImages
חואנפי ומלאגה עם ניצחון קל/GettyImages

הראשון הגיע אחרי שרוברטו רוסאלס מסר לחואנפי, שעשה מהלך גדול ובעט פנימה בדקה התשיעית כדי לעשות 0:1. בדקה ה-23 זה היה 0:2 והפעם זה היה מהלך קבוצתי נהדר, בסיומו מצא צ'ארלס את אצו במסירת רוחב יפה והאחרון סיים בצורה מוצלחת. השלישי הגיע בדקה ה-43 כשמסירת רוחב של דויה צ'ופ מצאה את צ'ארלס, שנגח טוב פנימה את ה-0:3.

** אחרי תקופת בצורת ממושכת שנמשכה חודשיים בדיוק מאז ה-5 בדצמבר, חזר תומר חמד לכבוש ב-0:3 של ברייטון מול ברנטפורד. החלוץ הישראלי כבש בנגיחה אחרי הגבהה של חברו לנבחרת ישראל בירם כיאל בדקה ה-43. חמד הוחלף בדקה ה-69, כיאל כעבור תשע דקות. ברייטון עלתה זמנית אל המקום השלישי עם 53 נקודות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תומר חמד שחקן ברייטון חוגג, מאחוריו בירם כיאל. GettyImages
אחרי חודשיים בדיוק, הוא חזר לכבוש. חמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully