וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד חזרה מפיגור בדרך ל-1:3 על אייבר

קקו הפתיע כשהעלה את אחת מהפתעות העונה ליתרון (46), אך חוסה מריה חימנס (56), סאול (63) וטורס (91) דאגו להשלים מהפך. הקולצ'ונרוס שוב צמודים לבארסה בפסגה, עם שני משחקים עודפים. 0:0 בין בילבאו וויאריאל

one

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים. תחילה סגרה אתלטיקו מדריד פיגור 1:0 בדרך ל-1:2 על אייבאר, כשבמשחק נוסף אתלטיק בילבאו וויאריאל נפרדו ב-0:0 בסן מאמס.

seperator

אתלטיקו מדריד - אייבר 1:3

הקולצ'ונרוס קיבלו חדשות טובות עוד לפני המשחק, כשהליגה הספרדית הודיעה כי המתיקה את עונשו של פליפה לואיס, שהחמיץ את ההתמודדות הערב אך ישוב בשבוע הבא. גם בלעדיו, הצליחה החבורה של דייגו סימאונה לקטוע רצף של שני הפסדים ליגה, אך זה לא היה פשוט. קקו העלה את אחת מהפתעות העונה ליתרון בדקה ה-46, אך חוסה מריה חימנס (56) וסאול (63) נגחו פנימות שני כדורי קרן, ודאגו להשלים מהפך. פרננדו טורס השתתף אף הוא בחגיגה וקבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. אתלטיקו שוב צמודה לברצלונה בפסגה, אך במאזנה שני משחקים עודפים.

בילבאו - ויאריאל 0:0

הקרב בין הרביעית לשישית בטבלה הבטיח רבות, אך אכזב. אחרי שהצוללת הצהובה קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 0:1 בגרנאדה במחזור הקודם, בקבוצה קיוו להמשיך במומנטום ולטפס עוד במעלה הטבלה, אך לא הצליחה לנצח את החבורה הקשוחה של ארנסטו ואלוורדה בסן מאמס. איניאקי וויליאמס הורחק בצהוב שני בדקה ה-90. הבאסקים יפגשו במחזור הבא את ריאל מדריד בברנבאו, ויאריאל תארח את מלאגה.

צפו בתקציר

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן אתלטיקו מדריד חוסה מריה חימנס. Denis Doyle, GettyImages
נגח פנימה את השוויון. חוסה מריה חימנס/GettyImages, Denis Doyle

משחקים נוספים

ראיו וייקאנו - לאס פלמאס 0:2
לראיו: מיקו (3), בבה (74)

צפו בתקציר

ספורטינג חיחון - לה קורוניה 1:1
לספורטינג: ג'וני (32). לדפורטיבו: לואיס אלברטו (42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully