וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הפסידה 77:68 בבית לקוצ'ה לבוראל

הבלאנקוס, ששיחקו בפעם נ-5 מ-6 משחקים בטופ 16 בבית, ספגו הפסד שלישי והסתבכו. פרינטזיס הפציץ 30 נקודות וקלט 9 ריבאונדים ב-77:89 של אולימפיאקוס על חימקי. ניצחונות לצסק"א ופנרבחצ'ה

נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה. Alius Koroliovas, GettyImages
ניצחון קליל. דה קולו/GettyImages, Alius Koroliovas

המחזור השישי בטופ 16 ביורוליג יינעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. בבית ה', הצליחה פנרבחצ'ה לנצח 73:77 בחוץ את אנאדולו אפס ולבסס את מעמדה במקום הראשון. ובבית ו', צסק"א מוסקבה הביסה 59:94 את ז'לגיריס קובנה, ריאל מדריד ספגה עוד הפסד, הפעם 77:68 לקוצ'ה לבוראל ואולימפיאקוס ניצחה 77:89 את חימקי בזכות הצגה גדולה של יורגוס פרינטזיס.

אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 77:73

הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ניצבה בפני אחד האתגרים הגדולים ביותר שציפו לה בטופ 16 ופיגרה במשך שלבים רבים, אבל בסופו של דבר הצליחה לצאת עם 73:77 ששמר על מאזנה המושלם ולשפר אותו ל-0:6. אנאדולו במאזן 3:3.

איזה דרבי לוהט קיבלנו על הפרקט באיסטנבול, אבל גם על הקווים כשז'ליקו אוברדוביץ' פגש את דושאן איבקוביץ' בקרב מוחות סרבי מרתק. בסופו של דבר, כאמור, היה זה אוברדוביץ' שיצא עם ידו על העליונה בדרך הבטוחה לעבר רבע הגמר ביורוליג.

מי שהוביל את פנרבחצ'ה היה אקפה אודו עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, גם בוגדאן בוגדנוביץ' קלע 15 והוסיף 6 ריבאונדים, מליח מחמוטוגלו קלע 14, כולל 4/7 לשלוש. אצל אנאדולו בלט צדי עוסמאן עם 15 ודאריו שאריץ' עם 15 ו-5 ריבאונדים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ז'לגיריס קובנה - צסק"א מוסקבה 94:59

הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס לא נתנה פייט של ממש לאימפריה הרוסית במשחק שהוכרע כבר ברבע הראשון. צסק"א מוסקבה רשמה את הניצחון השני שלה ברציפות והרביעי בסך הכול בטופ 16 כשהביסה 59:94 את ז'לגיריס קובנה, שתקועה עמוק במקום האחרון בבית הקשה הזה עם 5:1 ונראה שתסיים אותו במקום האחרון.

צמד הגארדים הכוכבים של צסק"א - מילוש תאודוסיץ' ונאנדו דה קולו - הובילו את הקלעים של הרוסים. הסרבי קלע 20 (7/13 מהשדה), בעוד דה קולו הוסיף 19. ג'ואל פרילנד קלע 13 וקלט 6 ריבאונדים.

ריאל מדריד - קוצ'ה לבוראל 77:68

הבלאנקוס ממשיכים להסתבך בבית ו' הקשה. אלופת אירופה ספגה הפסד שלישי והיא במאזן 3:3, אבל המאזן רע יותר מכפי שנדמה כיוון שהקבוצה של פאבלו לאסו שיחקה בחמישה מששת המשחקים הללו בית. הפעם זו הייתה קוצ'ה לבוראל הלוהטת שחגגה בבירת ספרד עם 68:77 תוך שהיא משפרת את מאזנה ל-2:4.

פביאן קוזר הוביל את קלעי קוצ'ה עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, יאניס בורוסיס קלט לא פחות מ-14 ריבאונדים אליהם הוסיף 7 נקודות ויאקה בלאזיץ' קלע 13. את ריאל החיוורת הוביל סרחיו רודריגס עם 18.

אולימפיאקוס - חימקי מוסקבה 77:89

מישהו חשב שאחרי שלושה משחקים היוונים ירימו ידיים? כדאי שיחשוב שוב. אולימפיאקוס נראתה נהדר וניצחה 77:89 את חימקי מוסקבה כדי לשפר את מאזנה ל-3:3, בעוד הרוסים עכשיו ב-2:4.

יורגוס פרינטזיס רשם משחק עצום עם 30 נקודות ב-12/18 מהשדה וקלט 9 ריבאונדים, ואסיליס ספאנוליס הגיע עם 14 נקודות, כמו גם דניאל האקט, כשאותלו האנטר רושם דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים. את חימקי הוביל טייריס רייס עם 14, אבל באחוזים רעים מהשדה (6/14), ו-8 אסיסטים. ג'יימס אוגוסטין קלע 13 ואלכסיי שבד תרם רק 11.

שחקן אולימפיאקוס גאורגיוס פרינטזיס. GettyImages
היה בלתי ניתן לעצירה. פרינטזיס/GettyImages
סרחיו רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
סרחיו רודריגס וריאל במצב לא טוב/GettyImages
דושאן איבקוביץ' מאמן אנאדולו אפס. Aykut Akici, GettyImages
איבקוביץ' בפוזה המוכרת של המאמנים האקס יוגוסלבים, הוא המציא אותה/GettyImages, Aykut Akici
דאריו שאריץ' שחקן אנאדולו אפס (שמאל) מול יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. Aykut Akici, GettyImages
גם שאריץ' ואנאדולו לא עצרו את וסלי ופנר/GettyImages, Aykut Akici

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully