וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "קיבלנו דחיפה מהספסל, נמשיך לתת את המקסימום"

3.2.2016 / 21:43

במכבי ראשון לציון חגגו את סיום שלב הבתים השני ביורוקאפ. המאמן: "נמשיך לעמוד ביעדים שלנו". וגם: הכירו את ונטספילס, היריבה בשמינית הגמר

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
הישג נאה. דרוקר/ניב אהרונסון

מכבי ראשון לציון סיימה הערב (רביעי) את שלב הבתים השני של היורופקאפ עם ניצחון חוץ 85:98 על קטאייה הפינית, ובעקבות הניצחון של וילרבאן בנובו מסטו העפילו הכתומים לשמינית הגמר מהמקום השני. הקבוצה מעיר היין תתמודד בסדרה של הטוב משלושה משחקים נגד ונטספילס, כשהקבוצה הלטבית תהיה בעלת יתרון הביתיות בסדרה, ותארח את המשחק הראשון והשלישי אם יהיה צורך. המשחק הראשון בסדרה אמור להיערך ב-17 בפברואר, בין חצי גמר לגמר גביע המדינה, ובפיב"א צפויים הלילה או מחר להודיע כי המשחק יידחה במספר ימים.

שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "אמרנו לשחקנים הערב שזה נכון שכבר הפעלנו לשמינית גמר, אבל אנחנו רוצים לנצח כל משחק. שיחקנו נגד קבוצה טובה עם קצב שלשות מטורף והתקשינו במשך 25 דקות. אני שמח שהצלחנו להשתלט על המשחק ולעשות את המהפך עם ריצה. השחקנים שלנו נתנו הערב תצוגה גדולה עם דחיפה מהספסל. אנחנו נמשיך ביעדים שלנו, אחריו שהעפלנו לטופ 16 במפעל ונמשיך לתת את המקסימום שלנו".

עידן זלמנסון מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
משחק טוב. זלמנסון/קובי אליהו

הכירו את ונטספילס

ונטספילס זכתה באליפות לטביה תשע פעמים והיא אחת הקבוצות המפתיעות ביורופקאפ העונה. העיר ונטספילס ממוקמת על חוף הים הבלטי, מרחק שעתיים נסיעה מהבירה ריגה. הקבוצה של קרליס מויזניקס עברה את שלב הבתים הראשון ללא הפסדים, וסיימה את שלב הבתים השני עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים, בבית לא פשוט בכלל שכלל את נימבורק הצ'כית, אנטוורפן הבלגית ואקדמיק סופיה. הם ניצחו את כל משחקי הבית שלהם בהפרש ממוצע של 12.5 נקודות למשחק.

הכוכב הגדול של הקבוצה הוא הקלע של נבחרת לטביה קריסטפס יניצ'נוקס עם 14.7 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים, כשחוץ ממנו בולטים המקומיים מאריס גולביס וארטיס אטה, הפורוורד האמריקאי אלן וויגינס והרכזים האמריקאים דמיר פיטס וקוומיין מיטשל. הלטבים חיים בעיקר על הקליעה מחוץ לקשת וריבאונד התקפה כשהם קולעים 10 שלשות למשחק ב-40 אחוזים מחוץ לקשת ומורידים 12.4 ריבאונדים בהתקפה במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully