וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים הפסידה לסראטוב 103:94, ראשל"צ ניצחה את קטאייה 85:98

האדומים, שכבר הודחו מהיורוקאפ, נותרו ללא ניצחון בשלב 32 הגדולות אחרי עוד הפסד בית למרות 18 נקודות של רפי מנקו. הקבוצה של דרוקר תתמודד בשמינית גמר היורופקאפ מול ונטספילס הלטבית

one

בווידאו: תקציר הפסדה הביתי של הפועל ירושלים לסראטוב

הפועל ירושלים - סראטוב 103:94

העונה האירופית העגומה של האדומים נמשכת, והם עדיין ללא ניצחון בשלב 32 הגדולות ביורוקאפ. בשבוע הבא תצא ירושלים לאיים הקנאריים, שם יפגשו את גראן קנאריה למשחק פרידה מהמפעל.

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' מול שחקן סראטוב רג'י וויליאמס. ברני ארדוב
לא בקצב. סמית'/ברני ארדוב

כמו במפגש הקודם, גם הפעם ירושלים לא הצליחה לעמוד בקצב של הרוסים. פול סטול חילק 7 אסיסטים, טרוויס פטרסון צלף מכל מקום ולירושלמים לא היו תשובות בדרך ליתרון 14, 22:36, של סראטוב. אי ג'יי רולנד היה היחיד שראוי לציון בירושלים, ו-10 נקודות שלו צימקו ל-25:38 לסראטוב בתום הרבע הראשון. ירושלים פתחה טוב את הרבע השני וצמצמה ל-43:39, אך אבל פול סטול שוב התעורר, ורצף שלשות של הרוסים, שטיווחו מבחוץ במחצית הראשונה, קבע יתרון 17, 43:60. שלשה של בר טימור קבעה 48:60 לסראטוב בירידה להפסקה.

דני פרנקו המיואש נתן דקות לרפי מנקו מקצה הספסל בפתיחת הרבע השלישי, והוא ענה לו עם 8 נקודות מהירות. למרות זאת, היתרון הגדול של הרוסים נשמר, כשפטרסון ממשיך לעשות כל העולה על רוחו. הרבע השלישי הסתיים ביתרון 68:82 לסראטוב. ירושלים התקרבה וצימקה לחמש הפרש בלבד, אבל עבירה טכנית של ליאור אליהו דקה וחצי לסיום אפשרה לרוסים לסגור עניין בדרך ל-94:103.

קלעו להפועל ירושלים: רפי מנקו 18 (5 ריבאונדים, 4 חטיפות), ליאור אליהו 17, ג'וש דאנקן 17 (7 ריבאונדים), אי ג'יי רולנד 14, יותם הלפרין ובר טימור 6 כל אחד, דיאור פישר 4, דונטה סמית' וטוני גפני 2 כל אחד.

הרבו לקלוע לסראטוב: טרוויס פטרסון 29, פול סטול 19 (13 אסיסטים), ארטם קלימנקו 17.

פתיחה עגומה. גפני, טימור ודאנקן/ברני ארדוב

קטאייה - מכבי ראשון לציון 98:85

החבורה של שרון דרוקר עשתה את העבודה וניצחה, אך התבשרה על ניצחון וילרבאן על נובו מסטו במשחק המקביל (51:67), שגרם לה לסיים במקום השני ושלח אותה לסדרת שמינית הגמר ללא יתרון ביתיות מול ונטספילס הלטבית.

אקס נס ציונה לאמיין ווילסון פתח את המשחק היטב וקלע 8 נקודות מהירות עבור קטאייה, טמו ראניקו סייעו לו עם 6 נקודות ו-3 אסיסטים, אבל דווקא הישראלים של ראשון לציון השתלטו על המשחק, וחנוכי ובן שימול עם 5 כל אחד דאגו שהכתומים יסיימו את הרבע הראשון ביתרון 21:25. ראניקו חימם את הידית בפתיחת הרבע הרבע השני והעלה במו ידיו את הפינים ליתרון. דריל מונרו התעורר וניסה לשמור את ראשון בעניינים, כשגם מהלכים נאים של שון דאוסון מורידים את ראשון לציון למחצית בפיגור מינימלי, 47:41.

ווילסון וראניקו המשיכו להצטיין במדי הקבוצה הפינית גם ברבע השלישי. אחרי עוד שלשה של ראניקו, היתרון של הפינים עלה לדו ספרתי לראשונה במשחק, אך מארק ליונס הלוהט, פלוס דקות טובות של עידן זלמנסון מהספסל, קבעו מהפך והעלו את ראשון לציון ליתרון 66:69 בתום הרבע השלישי. המומנטום של ראשון לציון נמשך גם ברבע הרביעי, כשמונרו וליונס מבטיחים את הניצחון עם עוד ריצה קטנה, בדרך ל-85:98.

קלעו למכבי ראשון לציון: מארק ליונס 23 (5 אסיסטים), דריל מונרו 16 (7 ריבאונדים), עידן זלמנסון 14, ניצן חנוכי 12, אבי בן שימול 9, טוני יאנגר ושון דאוסון 8 כל אחד, כריס רייט 5, קווין פאלמר 3.

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
יסתפקו במקום השני. דאוסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully