וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: פפ גווארדיולה חתם לשלוש שנים

התכולים הודיעו רשמית שמאמן באיירן מינכן יחליף בתום העונה את מנואל פלגריני, שבמקביל הכריז במסיבת עיתונאים על כך שיעזוב בקיץ. כזכור, גם מנצ'סטר יונייטד התחרתה על שירותיו של הקטלאני

one

פפ גווארדיולה יאמן את מנצ'סטר סיטי החל מהעונה הבאה. הסיטיזנס גנבו היום (שני) לא מעט תשומת לב מיום ההעברות האחרון באירופה כשהודיעו שהקטלאני יעמוד על הקווים של הקבוצה אחרי שהוא חתם לשלוש שנים. במקביל לדברים הללו, מנואל פלגריני הכריז מסיבת עיתונאים שהוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה.

גווארדיולה הודה: "למה אני עוזב את באיירן? אני רוצה לאמן בפרמיירליג"

שתלטן ומכור לתשומת לב תקשורתית: הסיבות לפרידה בין גווארדיולה לבאיירן

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
אתגר חדש. פפ גווארדיולה/GettyImages

גווארדיולה, 45, נחשב לאחד המאמנים הגדולים בכדורגל העולמי ופרץ כמובן כמאמן ברצלונה עמה הוא הוא זכה בטרבל בעונת 2008/09 ובסך הכל הוליך את הקטלאנים לזכייה בלא פחות מ-13 תארים, כולל שתי זכיות בליגת האלופות ב-2009 וב-2011. ב-2013 מונה גווארדיולה למאמן באיירן מינכן שאותה הוא לא הצליח להוליך לזכייה בליגת האלופות, אך זכה בשתי אליפויות ונמצא בדרך הבטוחה לאליפות שלישית עם המועדון הבווארי.

פלגריני בן ה-62 ישלים בקיץ את עונתו השלישית במועדון האנגלי. הוא הוליך את הקבוצה לזכיות באליפות ובגביע הליגה ב-2013/4 ובעונה שעברה היא סיימה במקום השני בליגה. הצ'יליאני הוותיק לא יתקשה למצוא ג'וב חדש, ובמולדתו ישמחו מאוד לראות אותו עומד על הקווים של הנבחרת הלאומית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני. AP
נאלץ להיפרד. מנואל פלגריני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully