וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוויל: "זו הייתה ההופעה הכי טובה שלנו השנה, קשה להסביר מה קרה"

ולנסיה הפסידה לחיחון והמאמן עדיין ללא נצחון ליגה: "היינו צריכים לנצח 0:4, היינו טובים יותר לאורך כל המשחק". נוויל הגן על נגרדו המושמץ: "שחקן איכותי כמוהו יחזור להבקיע בקרוב"

one

חודשיים חלפו מהיום בו מונה גארי נוויל, בקול תרועה רמה, כמאמנה הראשי של ולנסיה, על מנת לשפר את מאזנה של הקבוצה תחת קודמו, נונו. אך כוונות לחוד ותוצאות לחוד. בחודשיים שחלפו הודחה ולנסיה מליגת האלופות ואמש, לאחר הפסד ביתי 1:0 לספורטינג חיחון, ספרו במסטאיה משחק 11 ברציפות ללא ניצחון בלה ליגה, כאשר שמונה מתוכם בניהולו של המאמן האנגלי.

תוצאת המשחק נקבעה בעקבות פנדל של אנטוניו סנבריה בדקה ה-50, למרות יתרון ברור של המארחים, שיצרו מספר רב של מצבים מול השער, אך לא הצליחו לתרגם אותם ולו לשער אחד. "זו התוצאה המאכזבת ביותר שלנו העונה", ניסה נוויל להסביר את שקרה, "היינו צריכים לנצח ארבע או חמש אפס, היינו טובים יותר לאורך כל המשחק".

בשני משחקי הליגה הקודמים שלה, השיגה ולנסיה שתי תוצאות תיקו מול חטאפה וראיו וייאקנו, בהן הציגה יכולת לא משכנעת. למרות ההפסד אמש, המאמן מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה: "לאחר שני המשחקים הקודמים, הלכתי הביתה בהרגשה שיש לנו המון עבודה. היום אני חושב שחסר לנו מזל מול השער, אך לפחות לאחר שהצגנו יכולת כזו אני יכול לישון טוב בלילה".

המאמן אף הגן על חלוץ הקבוצה, אלברו נגרדו, שביקורות רבות הופנו לעברו לאחר המשחק, במהלכו החמיץ שלושה מצבים קורצים ועדיין לא חגג העונה שער ליגה: "ההבדל בין להבקיע שלושער או לא להבקיע בכלל הוא מאוד דק, שחקן איכותי כמוהו יחזור להבקיע בקרוב".

גארי נוויל מאמן ולנסיה. AP
פתיחה מאכזבת. נוויל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully