וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ארסניו ולפורט לא יגיע לישראל, יחתום ברומניה או בהולנד

31.1.2016 / 18:48

בוטלה עסקת העברתו של שחקן הכנף של ואלבייק (23) אל הצהובים-שחורים, ובעקבות כך הוא החליט שלא להגיע לארץ. פגישה מכרעת בין אוסידון לקורצקי, בקבוצה ממתינים למוצא פיהם

one

על פי דיווחים בהולנד, ארסניו ולפורט, שחקן הכנף בן ה-23 מוואלבייק מהליגה השנייה במדינה, עלה על טיסה בדרכו לארץ, אך יו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון, החליט לבטל את העסקה ברגע האחרון והקיצוני לא יגיע בסופו של דבר לקבוצה הנמצאת במקום האחרון בליגת העל. לאחר מכן התברר שהשחקן לא הגיע לישראל ולא מעוניין להגיע לארץ. הוא יחפש קבוצה אחרת בהולנד או שיחתום ברומניה.

היו"ר דורון אוסידון ייפגש עם מנחם קורצקי כדי להגיע להחלטה באשר לעתידה של מכבי נתניה. היו"ר נשמע אמש לראשונה אחרת. עד ההפסד 2:0 לבני סכנין, אוסידון עוד האמין שאפשר להישאר בליגת העל. ההפסד אתמול סדק גם את האופטימיות הגדולה שהיתה אצלו והוא ירצה לשמוע את מאמן הקבוצה אומר לו שהוא עדיין מאמין בשחקנים וביכולת שלהם להישאר בליגה בתנאים הכל כך קשים שנוצרו בטבלה.

בנתניה מצפים שהפגישה בין השניים תוליד אחת מבין שתי אפשרויות. האחת היא שיוחלט בנתניה כי אין טעם עוד להילחם במצב וכי יש לשחרר שחקנים כדי לסיים את העונה בצורה כלכלית מאוזנת וכן כדי לתת לשחקנים הצעירים של הקבוצה להשתפשף לקראת העונה הבאה בלאומית.
התרחיש השני הוא שנתניה תמשיך להאמין בעצמה ולא תוותר על שחקנים.

מאמן מכבי נתניה, מנחם קורצקי. ניב אהרונסון
מחכים להחלטות. קורצקי/ניב אהרונסון

מי שמאוד מתעניין בהחלטה של אוסידון וקורצקי הוא החלוץ ארון שונפלד, שבתרחיש הראשון יקבל שחרור להפועל תל אביב ובתרחיש השני יישאר בנתניה. "זה נפלא שכבר אחרי מעט דקות בליגה יש קבוצות שרוצות אותי", אמר שונפלד. "אבל אני שחקן נתניה ואעשה מה שיגידו לי".

קורצקי אמר אמש: "אני לא מצטער לרגע שבאתי לנתניה מהפועל פתח תקוה. זה כבוד גדול וגאווה עצומה לעמוד בראש הצוות המקצועי של הקבוצה הזו. מכבי נתניה זה מועדון ענק בכדורגל הישראלי ועוד נכונו לו ימים יפים. הדרך מבחינתי עוד ארוכה מכדי שאדבר על כך שנתניה ירדה ללאומית".

עדכון ראשון: 07:32.

עוד באותו נושא

קורצקי: "אי אפשר לוותר", שונפלד עשוי לעבור להפועל תל אביב העונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully