וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אי אפשר לוותר", שונפלד עשוי לעבור להפועל תל אביב העונה

30.1.2016 / 17:53

התלבטות במכבי נתניה לגבי עתיד הקבוצה: שוקלים להרים ידיים כבר עכשיו או להמשיך ולנסות להישאר בליגה. המאמן רוצה להתחזק. בהפועל תל אביב מפעילים לחץ לשחרר אליהם את שונפלד

one

מכבי נתניה, שלא ניצחה במגרשה הביתי מאז מרץ 2015, קיוותה לשבור הערב (שבת) את הנאחס. היא אמנם פתחה בצורה טובה את המשחק מול בני סכנין, אך בסופו של דבר שוב ירדה מנוצחת, הפעם 2:0, ונותרה עמוק במקום האחרון. בעקבות ההפסד, מכבי נתניה עשויה לקבל את הדרישה של הפועל תל אביב לקבל את החלוץ ארון שונפלד כבר עכשיו אף על פי שיושב הראש, דורון אוסידון, התעקש בסוף השבוע כי השחקן לא ישוחרר.

מכבי נתניה הפסידה 2:0 לבני סכנין

התלבטות במכבי נתניה האם להרים ידיים ולהודות בכך שהקבוצה ירדה הערב לליגה הלאומית או בכל זאת עדיין להאמין שב-12 המשחקים שנותרו עד לסיום העונה אפשר יהיה לעשות את הבלתי ייאמן ולהישאר בליגה. המאמן מנחם קורצקי לוחץ עדיין לאפשר לו לקבל את ההזדמנות גם במשחקים הקרובים ולא לשחרר שחקנים. קורצקי אפילו מעוניין עדיין בחיזוק הקבוצה. העניין המשמעותי מבחינת נתניה נעוץ בחלוץ ארון שונפלד, שמבוקש בהפועל תל אביב כבר עכשיו.

היו"ר דורון אוסידון סיכם ביום חמישי את העסקה מול האדומים וסגר כי החלוץ ישוחרר רק בתום העונה, אבל ראשי הפועל תל אביב לוחצים מאוד על אוסידון לוותר על שונפלד כבר עתה. אוסידון מתלבט והדבר ייקבע על פי מידת האמונה שלו באשר לאפשרות שנתניה בכל זאת תישאר בליגה. שונפלד עצמו אמר בסיום המשחק: "אני מקצוען ואעשה כל מה שנתניה תאמר לי. כל הפוקוס שלי הוא על נתניה וברגע שאסיים כאן את דרכי, אחשוב על מועדון אחר". גם הערב חלק מהאוהדים הפעילו לחץ על אוסידון לעזוב את הקבוצה וחלק מהם הקיפו בסיום המשחק בכירים בעיריית נתניה שהגיעו למשחק ודרשו מהם לשכנע את אוסידון לעזוב. כפי שכבר פורסם, ההחלטה היא רק של אוסידון מאחר שהקבוצה בידיים שלו.

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. ניב אהרונסון
"מבין את התחושה". אבוקסיס/ניב אהרונסון

"זה סימפטום שלנו, להחמיץ ומנגד לקבל שער סתמי", אמר מנחם קורצקי. "גם הפנדל היה חוסר אחריות, צריכים להיות יותר אחראיים. צריך להסתכל קדימה, אין לנו מה לעשות. לא מפתיע אותי מה שקורה פה. הקבוצה נמצאת בתקופה לא טובה ודבר גורר דבר. אי אפשר להרים ידיים, זה מועדון גדול. צריכים קודם כל לחשוב איך להבקיע שערים ולנצח כי העונה עוד לא נגמרה. קיבלתי החלטה ואני עומד מאחוריה".

קורצקי הוסיף: "אנחנו צריכים להסתכל על מה שקורה אצלנו. ברור שבתקופה כל כך ארוכה בסופו של דבר הקהל יצעק על המאמנים ועל השחקנים. הקהל זקוק שנחזיר לו בחזרה. הוא מאוד חסר לנו, זה לא נעים שמקללים גם את השחקנים וגם אותי אבל זה הקהל שלנו".

שמעון הרוש: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב והיינו צריכים להוביל, אבל זה מה שקורה לנו כל השנה. כל משחק מתנהל אותו דבר - אנחנו שולטים, מחמיצים, ואז באיזשהי התקפה מקבלים גול ומשם קשה לנו מאוד לחזור. חסרה לנו הסיומת הזאת, אנחנו לא מצליחים להבקיע את השער ולקבל ביטחון, וכל הזמן אנחנו רודפים אחרי היריב. נכון שהמצב שלנו רע מאוד ונצטרך נס, אבל אנחנו רוצים לשמור על הכבוד, לתת את הכל בכל משחק. אני יודע שזה לא נראה ככה, אבל אנחנו משקיעים כל השבוע, משקיעים על המגרש, וכרגע לא הולך לנו. גם ברגעים האלה אנחנו צריכים את הקהל איתנו, ואני מקווה שאיכשהו נצליח להמתיק את הסוף של העונה הזאת".

יוסי אבוקסיס אמר מנגד: "הגול השני היה יותר חשוב והרגשתי שזה גול שינצח לנו את המשחק. הגענו למצב הכי טוב בחצי הראשון, אבל מכבי נתניה הגיעה לכמה מצבים טובים ומגיעה מילה טובה למחמוד קנדיל. היינו יכולים לכבוש עוד ועוד אבל אני שמח על הניצחון. התרחקנו מנתניה והגדלנו את הפער בתחתית. גם האוהדים של נתניה מבינים שכואב לי על כל קבוצה שיורדת ליגה. גם אני ירדתי ליגה עם בני יהודה, אז אני מבין את התחושה שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully