וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:6 את אספניול, שלושער לרונאלדו

אחרי החמישייה במפגש הקודם, הפורטוגלי נתן עוד הצגה: CR7 כבש בפנדל (12), הוסיף במבצע אישי (45) ונגח מקרוב (82). בנזמה (7), חאמס (16) ודוארטה (86, עצמי) הוסיפו לבלאנקוס שצימקו את הפער מהפסגה. גארי נוויל הובך שוב עם ולנסיה ב-1:0 מול חיחון, לאס פלמאס גברה 1:

מחזור 22מחצית31/01/2016
ריאל מדריד
    0:4
      אספניול
      one

      בווידאו: תקציר ניצחונה של ריאל מדריד

      המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד עמד משחקה של ריאל מדריד שהביסה 0:6 את אספניול וצימקה את הפער מהפסגה. סביליה פתחה את יום המשחקים עם 1:3 ביתי על לבנטה. לאס פלמאס הפתיעה עם 1:2 על סלטה ויגו ו-ולנסיה שוב אכזבה עם 1:0 ביתי מביך מול חיחון.

      אחרי הניצחון של ברצלונה על אתלטיקו מדריד במפגש הפסגה אתמול, ריאל מדריד ידעה שהיא חייבת לנצח כדי לשמור על קשר עין עם הקטלאנים והיא עשתה זאת בלי הרבה מאמץ כשהיא סוגרת עניין כבר במחצית הראשונה עם רביעיה. כריסטיאנו רונאלדו, שהפציץ חמישייה במפגש הקודם, נתן עוד הצגה עם שלושער, בעוד שהבלאנקוס משחזרים את ה-0:6 מהסיבוב הקודם. חאמס רודריגס, קארים בנזמה ודוארטה עם שער עצמי השלימו את החגיגה המדרידאית. ריאל רחוקה כעת רק נקודה מאתלטיקו השנייה, אך הפער בינה לברצלונה עומד על ארבע נקודות כשלקטלאנים יש משחק חסר. אספניול מנגד רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום.

      כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
      אוהב מאוד אספניול. רונאלדו חוגג/רויטרס

      מהלך המשחק

      7
      גול

      וואו, זה היה מהיר. 0:1 לריאל מדריד. חאמס רודריגס קיבל כדור באגף ימין והרים כדור מדויק היישר לראשו של בנזמה שנגח לפינה ולפנימה

      12
      גול

      הטיול נמשך וזה כבר 0:2 לריאל מדריד. כריסטיאנו רונאלדו ספק הוכשל על ידי רוקו ברחבה. השופט הורה על פנדל והפורטוגלי בעט מהנקודה הלבנה לפינה ופנימה

      טיול קליל. שחקני ריאל מדריד חוגגים (צילום: רויטרס)/רויטרס
      16
      גול

      הטיול נמשך, 0:3 לריאל מדריד. חאמס רודריגס בעט כדור מחוץ לרחבה שפגע במגן של אספניול, הטעה את ארלאוקיס וחדר לרשת

      45
      גול

      איזה גול של רונאלדו! הפורטוגלי קיבל כדור בצד ימין, עבר שני שחקנים וברגל שמאל ירה לפינה. 0:4 לריאל מדריד

      69

      כמעט השלושער של רונאלדו. CR7 בעט כדור חופשי מצוין כ-17 מטר מצד שמאל בימין, אבל הכדור טס ושפשף את הרשת העליונה של ארלאוקיס

      82
      גול

      והנה השלושער של רונאלדו. הפורטוגלי קיבל הרמה מצד שמאל מחסה ונגח ממטר פנימה. 0:5 קליל לריאל מדריד

      86
      גול

      0:6 לריאל מדריד. חסה תעתע באגף שמאל ושלח כדור רוחב ואוסקר דוארטה דחק לשערו הוא

      גארי נוויל מאמן ולנסיה (ימין) עם אחיו ועוזרו פיל. GettyImages
      העונה הנוראית עם ולנסיה נמשכת. גארי נוויל/GettyImages

      סביליה - לבנטה 1:3

      ניצחון ביתי 11 ברציפות לאנדלוסים, הפעם מול נועלת הטבלה. החלוץ הצרפתי, קווין גמיירו, כבש מקרוב כבר בדקה הראשונה, ויסנטה איבורה הכפיל את התוצאה בדקה ה-47, ויבן קונופליאנקה האוקראיני כבש את השלישי עם בעיטה חכמה לפינה הרחוקה. החלוץ האיטלקי, ג'וזפה רוסי, כבש שער בכורה במשחקו השני בקבוצה כשצימק את התוצאה בדקה ה-55.

      צפו בתקציר המשחק

      ולנסיה - חיחון 1:0

      גארי נוויל הוריד מעצמו מעט לחץ עם ה-0:1 הקטן על לאס פלמאס בגביע, אבל הערב רשם משחק ליגה שמיני ללא ניצחון כשוולנסיה מחברת כבר 11 משחקי ליגה ללא ניצחון והעונה המביכה נמשכת למרות חילופי המאמנים. טוני סנאבריה כבש בפנדל לאורחים (51) שאחרי ה-1:5 על סוסיאדד במחזור הקודם, השיגו שלוש נקודות מפתיעות ויקרות מאוד שהעלו אותם אל מעל הקו האדום בעוד שהעטלפים מדשדשים במקום ה-11 בדרך לעוד עונה מבוזבזת.

      צפו בתקציר המשחק

      לאס פלמאס - סלטה ויגו 1:2

      סלטה המפתיעה חזרה לעצמה באמצע השבוע עם 2:3 ענק על אתלטיקו מדריד בגביע, שהוכיח פעם נוספת כמה כישרון יש לה, אבל מאידך גם כמה חוסר יציבות כששוב נחלה הפסד מול יריבה חלשה. העולה החדשה פתחה מצוין ועלתה ליתרון כבר אחרי חמש דקות משער של תאו בונגונדה, אבל ג'ונתן ויירה השווה בפנדל (33). המשחק הזה היה אגרסיבי מאוד ופביאן אוריאנה מסלטה הורחק בצהוב שני בדקה ה-74. לאס פלמאס תקפה כדי לנצל את היתרון המספרי שלה ובתוספת הזמן וויליאן חוסה כבש את שער הניצחון.

      צפו בתקציר המשחק

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully