וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: לא רק הבן של

29.1.2016 / 8:48

המחזור החמישי בליגת החלומות של מנהלת הליגה בשיתוף וואלה! ספורט יינעל לחילופים בשבת בשעה 19:45: על המצטיין ביחס אסיסטים איבודים, הנתון המרשים של גל מקל בהמלצת השף ודוח פציעות ועדכונים

המחזור החמישי בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל בשיתוף וואלה! ספורט יינעל לחילופים מחר (שבת) בשעה 19:45, רבע שעה לפני פתיחת המחזור ה-18 בליגת העל, במשחק בו תארח הפועל חולון את מכבי חיפה. ביום שני האחרון חלה טעות במערכת ליגת החלומות, טעות שתוקנה במהלך יום שלישי, כשהניקוד של המחזור הרביעי הוכפל, וכך נוצר עיוות בטבלה המצטברת. הטבלה המעודכנת נמצאת כעת במערכת, ואנו מתנצלים על התקלה שטופלה.

לאתר ליגת החלומות ולהרשמה

כאמור, המחזור החמישי, שגם בו כבכל מחזור קודם המנצח השבועי יזכה לכדורסל MOLTEN הרשמי של ליגת העל, ינעל מחר, ורגע לפני העדכונים והמלצת חבר ליגת החלומות VIP, נתעכב על יחס האיבודים האסיסטים המשמעותי. לא מעט שחקנים בליגה, ליתר דיוק 20, מוסרים מעל 4 אסיסטים למשחק, כמות נכבדת, אבל כדי להשפיע באמת על המדד צריך להסתכל על היחס של אסיסטים לעומת איבודים. באופן מפתיע מי שמוביל את טבלת האסיסטים, ניב ברקוביץ', שרושם 7.1 אסיסטים למשחק, נמצא גם בצמרת מדד זה עם 3.1 אסיסטים לכל איבוד. תום מעיין הוא השחקן המוביל בקטגוריה זו, אך כבר גמר את העונה, יוגב אוחיון שני ופצוע, ונאור שרון במקום השלישי אך ממעט לשחק.

שחקן עירוני נהריה, ניב ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
אוהב למסור. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

המלצת השף - אור שקדי ממליץ על גל מקל

הגארד של מכבי תל אביב רשם בשבוע שעבר בכורה מצוינת בליגת העל עם 16 נקודות, 10 אסיסטים, 7 ריבאונדים אך גם 6 איבודים בניצחון על עירוני נס ציונה והביא לכל מי שבחר בו 35 נקודות. אל תצפו ממקל לרדת בהרבה בתפוקה. במכבי תל אביב, כל עוד יוגב אוחיון פצוע, הוא יהיה השחקן המועדף על ז'אן טבק, במיוחד לאור החוסר יציבות של ז'אן טבק. כפי שכתב שי האוזמן השבוע, הגארד של הצהובים קיבל בערך החלטה בכל דקה במשחק היורוקאפ בקאזאן והגיע חד מאוד במשחקים של הצהובים. ראשון לציון החסרה בעמדות הגארדים צפוייה לשים מולו את מארק ליונס, שומר טוב, אך פחות פיזי ממקל, מה שאמור להקל עליו. בפעם האחרונה שמקל ירד ממספר דו ספרתי של נקודות נגד הכתומים היה כששיחק דקות מועטות במדי מכבי תל אביב, ורושם ממוצע נהדר של 13.1 נקודות נגדם בעשרת המשחקים האחרונים שלו.

דוח פציעות ועדכונים לקראת המחזור

הפועל חולון - מכבי חיפה - (שבת, 20:00)

הפועל ירושלים - עירוני נהריה (ראשון, 19:35)

עירוני נהריה

עמית ביר כץ סובל משבר במסרק כף היד ולא ישחק
בנוסף אחד הזרים לא ירשם (יעודכן בשבת ב-16:00)

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון (ראשון, 21:05)

מכבי תל אביב

יוגב אוחיון סובל מפציעה מתמשכת בקרסול - בספק
בריאן רנדל לא שיחק במשחק היורוקאפ - בספק קל
אלייז'ה מילאספ עשוי לערוך בכורה (עדכון בשבת ב-16:00)

מכבי ראשון לציון

אבי בן שימול מתאושש מניתוח בברכו - בספק

בני הרצליה - הפועל אילת (שני, 20:30)

בני הרצליה
מורן רוט פצוע בקרסול - לא ישחק

הפועל אילת
בכורה לאלון ספיר

מכבי אשדוד/באר טוביה - עירוני נס ציונה (שני, 20:50)

עירוני נס ציונה

טל דן מתאושש בפציעה במפשעה - בספק קל
סונדייטה גיינס התאושש מפציעה בקרסול - ישחק

מכבי קרית גת - הפועל תל אביב (שני, 21:05)

מכבי קרית גת
רומרו נפצע בברכו וגמר את העונה - לא ישחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully