וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן ראדוניץ' עזב את מכבי תל אביב וחתם בהפועל רעננה

החלוץ הקרואטי בן ה-25, שאיבד את מקומו בסגל האלופה בעקבות החתמתו של אורלנדו סה, עבר לקבוצה של חיים סילבס. ראדוניץ' חתם על חוזה עד תום העונה, אחרי שרשם רק 157 דקות ליגה בצהוב

one

בווידאו: תקציר ה-1:3 של הפועל רעננה על הפועל עכו בליגה

דיאן ראדוניץ', חלוצה הקרואטי של מכבי תל אביב ששוחרר מסגל האלופה בעקבות החתמתו של אורלנדו סה, חתם הערב (רביעי) על חוזה עד תום העונה בהפועל רעננה, כפי שנחשף בוואלה! ספורט. חיים סילבס חיפש זמן רב חיזוק להתקפה שלו, ואחרי נפילת האופציה של שחר הירש והמשא ומתן עם רוג'רס קולה, הפור נפל על ראדוניץ' בן ה-25, שיקווה להבקיע שערים ראשונים בישראל במדי הקבוצה מהשרון.

החלוץ מיעט לשחק העונה במכבי תל אביב, בעיקר בגלל פציעות חוזרות. הוא ערך את הבכורה בליגה נגד עירוני קרית שמונה כמחליף ובסך הכול רשם 157 דקות במסגרת ליגת העל. בליגת האלופות שיחק 26 דקות מול צ'לסי בסטמפורד ברידג'.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של דיאן ראדוניץ'

דיאן ראדוניץ', עם אשר אלון, חיים סילבס. האתר הרשמי של הפועל רעננה, אתר רשמי
נשאר בליגת העל. דיאן ראדוניץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל רעננה

ראדוניץ', יליד דרום גרמניה, החל לשחק בגיל צעיר בקבוצת אולם המקומית לפני שעבר לשנה אחת למחלקת הנוער של באיירן מינכן, אולם פציעות שונות עצרו לו את החלום. ב-2010 הצטרף ראדוניץ' ל-FV ראבנסבורג החצי-מקצוענית ובמקביל החל ללמוד עריכת דין וכמעט ויתר על הכדורגל, אולם בסופו של דבר המשיך לשלוש שנים ב-TSV אריסקירש ולעוד עונה בזרינסקי אוז'לז הקרואטית, שם כבש 33 שערים ב-25 הופעות בלבד ומשם הכל התחבר לו.

זה הספיק לו כדי לעבור לאיסטרה 1961 מהליגה הקרואטית הבכירה ובסיבוב הראשון במדיה הוא כבש תשעה שערים ב-30 הופעות. בקיץ 2014 רכשה אותו דינמו זאגרב תמורת חצי מיליון יורו בזכות עונת הבכורה המרשימה שלו בליגה הראשונה בקרואטיה, אולם הוא שיחק רק שני משחקי ליגה במדיה והתקשה למצוא את מקומו, מה שהוביל להשאלה בחזרה לאיסטרה. בעונה שעברה כבש ראדוניץ' לא פחות מ-16 שערים ב-23 הופעות בליגה, מה שהספיק לו כדי לסיים במקום השלישי בטבלת מלך השערים, אחרי אנדריי קראמריץ' ואנגלו הנריקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully