וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: רוג'רס קולה במו"מ מתקדם, גם ראדוניץ' על הפרק

27.1.2016 / 1:00

אקס עירוני קרית שמונה, שמשחק ב-וריה היוונית, הוא האופציה המועדפת של המועדון לעמדת החלוץ, ובקבוצה מקווים שכבר בימים הקרובים הוא יסגור. אם קבוצתו לא תשחרר אותו, רעננה תנסה לצרף את דיאן ראדוניץ'. אכזבה מההדחה, שחקן: "כלום לא עבד"

one

בתקציר: ההפסד של הפועל רעננה לבית"ר תל אביב רמלה בפנדלים

הפועל רעננה קרובה מאוד לצרף את החלוץ הזמבי רוג'רס קולה, ששיחק בעבר בעירוני קרית שמונה, מ.ס. אשדוד ובני לוד. קולה מנהל בימים האחרונים מגעים עם ראשי הקבוצה על חזרה אפשרית לישראל, וממתין בשלב הזה לשחרורו מקבוצתו היוונית וריה, שאליה הוא מושאל מגנט.

בית"ר תל אביב רמלה ברבע הגמר אחרי דו קרב פנדלים

סילבס: "רמלה הציגה כדורגל טוב מאיתנו". שלום: "חתיכת הישג"

רוג'רס קולה שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
בדרך לקדנציה נוספת בישראל? רוג'רס קולה/סוכנות ג'יני

לוואלה! ספורט נודע כי קולה הוא האופציה המועדפת על הצוות המקצועי ברעננה, שמאמינה שאם לא יהיו תקלות, בקרוב מאוד הוא ינחת בארץ ויצטרף. בכל מקרה, בקבוצה ערוכים גם למצב שבו קבוצתו היוונית תערים קשיים על שחרורו למרות רצונו לעזוב, ואם המשא ומתן לא יצלח, הקבוצה מהשרון תנסה לצרף את חלוצה המשוחרר של מכבי תל אביב, דיאן ראדוניץ'. כידוע, לרעננה יש מקום פנוי בסגל לשחקן זר, ועל כן אין בעיה לקלוט את אחד מהשניים.

קבוצתו של קולה, ויירה, מסובכת בתחתית בליגה היוונית. קולה בן ה-26 ערך העונה 16 הופעות בליגה והבקיע שער אחד. משחקו האחרון היה ביום ראשון האחרון כאשר הוא נכנס כמחליף בהפסד 1:0 לפנאתוליקוס.

שחקן מכבי תל אביב, דיאן ראדוניץ',. ברני ארדוב
גם השם שלו על הפרק. ראדוניץ'/ברני ארדוב

ובינתיים בקבוצה מנסים להתמודד עם ההדחה הכואבת מול בית"ר רמלה תל אביב מהליגה הלאומית בשלב שמינית גמר גביע המדינה. למרות ההיעדרויות הרבות של שחקנים שחלו, דוגמת אוואנס קאנגווה, עדי נמני (ששיחק מחצית), עמנואל אמבולה וכרם ארשיד, בקבוצה יודעים שהם היו חייבים לעבור את היריבה. "רצינו מאוד לעלות שלב, אבל שום דבר לא עבד", הסביר אחד השחקנים. "זה מהימים האלה שכלום לא הולך. הם הפתיעו אותנו בזה שהיו שלבים שהם היו טובים מאיתנו, אבל אין תירוצים. לא היינו צריכים להיגרר לפנדלים, בטח לא בבית. חבל שזה קורה לנו".

שחקני הפועל רעננה. מגד גוזני
סיימו בטעם חמוץ. שחקני רעננה בפנדלים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully