וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "רמלה הציגה כדורגל טוב מאיתנו". שלום: "חתיכת הישג"

26.1.2016 / 22:56

מאמן הפועל רעננה פרגן ליריבה אחרי ההדחה מהגביע: "מפרגן להם על ההופעה, מהתחלה כלום לא עבד לנו". עוזר מאמן בית"ר תל אביב רמלה: "עם הבחורים האלה השמיים הם הגבול"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של בית"ר תל אביב רמלה

בית"ר תל אביב רמלה הפכה הערב (שלישי) לסינדרלה של משחקי שמינית גמר הגביע אחרי שהעפילה לרבע הגמר עם ניצחון 4:5 בפנדלים על הפועל רעננה מליגת העל. הקבוצה של פטריסיו סייג הייתה עדיפה לאורך כל 120 הדקות וניצחה בצדק עם פנדל מנצח של שוורצבוים.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
הדחה כואבת. סילבס/מגד גוזני

חיים סילבס פרגן ליריבה בסיום: "משחק רע מאוד שלנו. היינו ממש חלשים. הצלחנו איכשהו לגרור את המשחק הזה לפנדלים ובפנדלים אתה יודע שזה יכול ללכת לשני הכיוונים. בית"ר ת"א רמלה נתנה הופעה מצוינת ולפרקים ארוכים גם הציגה כדורגל טוב מאיתנו. אני מפרגן להם גם על ההופעה וגם על העלייה לשלב הבא. מגיע להם".

סילבס הוסיף: "מההתחלה פשוט כלום לא עבד לנו. שחקנים לא היו פיט, לא עמדנו נכון על המגרש, לא הנענו כדור, לא היינו מספיק פיזיים. אין פרמטר אחד שעמדנו בו. השחקנים נתנו הכל, אבל יש משחקים שדברים פשוט לא זורמים. אני לא אכעס על השחקנים מחר, את העונש שלהם הם מספיק קיבלו כבר היום. הם מרגישים לא טוב וכולנו ביחד בתוך הדבר הזה. מנצחים ביחד ומפסידים ביחד וכשלא עולים שלב כואב לכולם, אני לא צריך להגיד להם ולהזכיר להם את זה".

מתן חוזז שחקן בית"ר תל אביב רמלה (מימין). מגד גוזני
הישג גדול. מתן חוזז חוגג/מגד גוזני

איציק שלום, עוזרו של פטריסיו סייג אמר: "אחרי המעידה שהייתה לנו במחזור האחרון נגד הפועל ירושלים בקושי היה לנו זמן להתכונן לגביע. עשינו סוויץ' ואפשר להגיד שזה חתיכת הישג. מגיע שאפו גדול לפטריסיו על ההכנה למשחק במיוחד אחרי הנפילה שלנו בשישי האחרון. עשינו שיעורי בית ובאנו מוכנים. העובדה שאנחנו קבוצה צעירה והשחקנים שלנו הגיעו בהתלהבות הוכיחה את עצמה. כמובן שחשוב להוריד את השחקנים לקרקע ולהתכונן כבר לליגה כדי שלא ניקלע למאבקי תחתית. זה יהיה קשה אבל הם יודעים שיש לנו מלחמת עולם בשישי וזה הכי חשוב מבחינתנו".

שלום הוסיף: "אנחנו לא חושבים על זה שהמסע יכול להסתיים בשלב הבא. עם הבחורים הצעירים האלה וההנהלה המדהימה הזאת השמיים הם הגבול מבחינתנו. בשנה שעברה הייתי סקאוט בהפועל עפולה ואמרתי שאני מקווה לקבל את מכבי פתח תקוה ברבע הגמר כדי שיהיה לנו סיכוי להעפיל לחצי הגמר. השנה? מי שבא ברוך הבא, אנחנו קבוצה קטנה ולא תזיק לנו הכנסה".

ראמריק אטו במרכז החוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully