וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: סרינה וויליאמס תפגוש את אנג'ליק קרבר בגמר

האמריקאית דהרה ל-0:6, 4:6 על רדוואנסקה בחצי הגמר והשיגה ניצחון קליל בתוך 64 דקות בלבד. הגרמניה ניצחה 5:7, 2:6 את ג'ו קונטה ותנסה להפתיע בגמר. 10:30: קרב ענקים בין דג'וקוביץ' לפדרר

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית עם אגניישקה רדוואנסקה טניסאית פולניה. AP
תודה שבאת. סרינה עם רדוואנסקה/AP

אליפות אוסטרליה הפתוחה כבר נמצאת בדרך לסופה והיום (חמישי) נקבע שסרינה וויליאמס המדורגת ראשונה תפגוש במשחק הגמר את אנג'ליק קרבר הגרמניה. האמריקאית שוב טיילה עם 0:6, 4:6 על אגניישקה רדוואנסקה, וקרבר ניצחה 5:7, 2:6 את ג'ו קונטה הבריטית.

10:30: פדרר ודג'וקוביץ' בקרב ענקים בחצי הגמר

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמניה. AP
תצליח להפתיע את סרינה? אנג'ליק קרבר חוגגת/AP

סרינה וויליאמס (ארה"ב, 1) - אגניישקה רדוואנסקה (פולין, 4) 0:6, 4:6

אחרי שדרסה את מריה שראפובה, סרינה פתחה בסערה גם מול המדורגת 4, ולא הביטה לאחור בדרך לגמר. האמריקאית, שמחפשת זכייה בגרנד סלאם מספר 22 בקריירה - הישג שישווה את מספר הזכיות של שטפי גראף ויציב אותה רק עם שתיים פחות ממרגרט קורט - עלתה למאזן של 0:9 בקריירה מול רדוואנסקה, שהחזיקה מעמד רק 20 דקות לפני שחטפה בייגל במערכה הראשונה, שהסתיימה במאזן ווינרים של 1:18 לטובת סרינה. המערכה השנייה כבר היתה מעט צמודה יותר וארכה 44 דקות, אבל סרינה נמנעה משמיטת מערכה ראשונה בטורניר וסגרה עניין עם 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
שטפי גראף על הכוונת. סרינה/AP

אנג'ליק קרבר (גרמניה, 7) - ג'ו קונטה (בריטניה) 5:7, 2:6

שתי הטניסאיות שהפתיעו ברבע הגמר, נפגשו בפעם הראשונה כאשר קרבר, שעלתה למשטח כפייבוריטית הפכה לגרמניה הראשונה שמגיעה לגמר במלבורן מאז אנקה הובר ב-1996. קרבר פתחה את המערכה הראשונה בסערה עם שתי שבירות רצופות ועלתה ל-0:3, אבל קונטה שברה פעמיים בחזרה וחזרה ל-3:3. במצב של 5:5 קרבר השיגה שבירה קריטית בדרך לניצחון במערכה הראשונה. המערכה השנייה כבר הייתה חד צדדית כשקרבר פותחת אותה עם שבירה מהירה והשיגה שבירה נוספת במשחקון החמישי בדרך לניצחון היקר. קרבר, שמעולם לא עברה את הסיבוב הרביעי באוסטרליה, תנסה לזכור בתואר גרנד סלאם ראשון בקריירה אך בגמר מצפה לה הפייבוריטית הגדולה סרינה וויליאמס האימתנית.

ג'ו קונטה טניסאית בריטית. AP
לא הייתה יכולה לקרבר. ג'ו קונטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully