וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: אלון ספיר חתם עד סיום העונה

27.1.2016 / 12:11

הפורוורד (21, 2.01) שאיבד את מקומו ברוטציה של הפועל חולון הושאל לקבוצה הדרומית וינסה לעזור לחבריו להעפיל לצמרת הטבלה. רשם העונה 1.8 נקודות ו-1.2 ריבאונדים למשחק

one

הפועל אילת הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הפורוורד אלון ספיר עד לסיום העונה. ספיר, בן ה-21, 2.01 מטר, סיכם את תנאיו בקבוצה בתחילת השבוע והוא מגיע בהשאלה מהפועל חולון שם יש לו חוזה לשנתיים וחצי נוספות. בשבועות האחרונים מעמדו של ספיר בחולון נשחק בעקבות הגעתם של שלומי הרוש ואדם אריאל, ובקבוצה החליטו לאפשר לו לקבל דקות משחק במקום אחר. השחקן העדיף את הצעת אילת על פני מספר מועדונים בליגה הלאומית שהיו מעוניינים בו.

ספיר גדל במחלקת הנוער של חולון ושיחק באקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט. לאחר סיום גיל הנוער עבר לרוסיה שם שיחק בקבוצת הבת של טריומפף מוסקבה בליגה השנייה. בשנה שעברה חזר לחולון, וב-24 משחקים בליגה קלע נקודה למשחק, כשלקראת סיום העונה הוא מקבל הזדמנויות רבות מאלעד חסין ואף בלט בניצחון ביתי על בני הרצליה עם 8 נקודות ו-3 ריבאונדים. בפלייאוף המשיך לקבל הזדמנות והעמיד ממוצעים של 2.8 נקודות ו-1.3 ריבאונדים. העונה שודרג מעמדו ברוטציה, אך לאחר פיטוריו של חסין החל לקבל פחות ופחות דקות. ב-14 משחקים הוא שותף ב-9.8 דקות לממוצע בהם רשם 1.8 נקודות ו-1.2 ריבאונדים למשחק.

אילת רשמה ביום שני האחרון את רצף הניצחונות הראשון שלה העונה כשהשלימה קאמבק מרשים על חשבון העולה החדשה מכבי קרית גת וחזרה מפיגור 22 נקודות לניצחון 73:74. במועדון מקווים להמשך המומנטום כבר במשחק הליגה הקרוב בו יתארחו בהרצליה.

אלון ספיר הפועל חולון. ברני ארדוב
יחזור לחולון בסוף העונה. ספיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully