וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: צביקה שרף ומכבי אשדוד מגיעים לדרייב אין

24.1.2016 / 16:20

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב תנסה הקבוצה מעיר הנמל להפתיע גם את האדומים הלא יציבים (21:05, ספורט 5). הפועל אילת, שצפויה לצרף את אלון ספיר, תארח את מכבי קרית גת

one

בווידאו: תקציר המשחק הקודם בין מכבי אשדוד להפועל תל אביב

המחזור ה-17 בליגת העל, המסמן את נקודת האמצע של העונה, יגיע מחר (שני) לסיומו עם שני משחקים נוספים. הפועל תל אביב, אחרי ההפסד המאכזב להפועל אילת בשבוע שעבר, תנסה לעצור את הקבוצה הנהדרת של צביקה שרף, שתנסה להמנע מהאפקט של הניצחון על מכבי תל אביב (86:91 לאשדוד בסיבוב הראשון בביתה). הפועל אילת תרצה למנף את הניצחון בדרייב אין כשתארח את העולה החדשה מכבי קרית גת, שתקווה לא ליפול למקום האחרון בטבלה (75:104 לאילת בסיבוב הראשון באשקלון).

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
רוצה להמשיך ביכולת הטובה. שרף/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - מכבי אשדוד/באר טוביה (21:05, ספורט 5)

אחרי שני ניצחונות רצופים הפסידה הפועל תל אביב בשבוע שעבר להפועל אילת וירדה למקום העשירי בטבלה, עם תחושה כי כדי להכנס לפלייאוף העונה הם יצטרכו להראות טוב בהרבה ממה שנראו עד כה. במועדון היו מאוכזבים מרמת ההשקעה והאנרגיה של השחקנים לאורך רוב המשחק נגד אילת, ויודעים שכדי לנצח את היריבה מאשדוד יצטרכו לשנות גישה. ג'ון וויליאמסון, שקלע 3.5 נקודות בשני המשחקים האחרונים והוסיף 2 ריבאונדים בלבד, נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, כשבצוות המקצועי בוחנים מספר אפשרויות להחלפתו. לעומתו ג'ף אלן, שהיה מועמד להחלפה לאורך זמן רב, רשם בשני המשחקים האחרונים 12.5 נקודות ו-12 ריבאונדים למשחק. הגארד גיל אמיתי, שלא שיחק בשלושת המחזורים האחרונים, ובארבעת המשחקים שקדמו לכך שיחק 3.5 דקות למשחק, מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגה הלאומית.

הקבוצה של צביקה שרף מנסה להמשיך בעונה המצוינת שלה. אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב ניסו במכבי אשדוד להוריד את השחקנים לקרקע לקראת השבועות הקרובים. במועדון יודעים שאם לא יגיעו מפוקסים למשחקים הבאים הם עשויים לפספס הזדמנות נהדרת להצמד לחבורת הצמרת ולרשום עונה בלתי נשכחת בעיר הנמל. באשדוד סיפרו לשחקנים כי הפועל תל אביב היא קבוצה מסוכנת, וניצחון עליהם יהיה השני העונה מה שייתן לשחקנים של שרף יתרון משמעותי במלחמה על הכניסה והמיקום בפלייאוף. השחקן החם ביותר באשדוד לאחרונה הוא צ'ארלס תומאס שרשם בששת המחזורים האחרונים 22 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. ניב אהרונסון
מרוצה מהתרומה של השחקנים החדשים. קטש/ניב אהרונסון

הפועל אילת - מכבי קרית גת (19:30)

אחרי הניצחון הגדול בדרייב אין, שהעלה את אילת אל המקום השמיני בטבלה, ינסו בקבוצה הדרומית לרשום רצף ניצחונות, לקראת חזרה אפשרית לצמרת הליגה. במועדון ביצעו בשבועות האחרונים שינוי משמעותי בסגל, כשנפרדו משלושה שחקנים - קווין פאלמר, שלומי הרוש וסי ג'יי לסלי וצירפו במקומם שניים אחרים - דיאנדרה קיין ולקווינטון רוס, ובצוות המקצועי מרוצים מהתרומה של השחקנים החדשים. במקביל באילת צפויים לצרף בקרוב גם את אלון ספיר מהפועל חולון בהשאלה עד לסיום העונה, כשבין הצדדים מתקיימים שיחות, שצפויות להסגר אחרי המשחק נגד קרית גת. עמית שמחון, שקלע 20 נקודות ב-21 דקות בסיבוב הראשון נגד קרית גת, נמצא בכושר טוב אחרי שקלע 17 נקודות ורשם מדד 29 בניצחון על הפועל תל אביב בחוץ.

בניגוד לאילת, לא שקט אצל העולה החדשה לליגת העל. הקבוצה של נתי כהן רשמה את ההפסד הרביעי שלהם בחמישה מחזורים בסיבוב השני בשבוע שעבר, במשחק הבית נגד עירוני נהריה שסומן לפני תחילתו ככזה שניתן לקחת. במועדון הדגישו במהלך השבוע כי מעמדו של נתי כהן יציב ולא עומד על הפרק, אך שחקנים בקבוצה סיפרו כי התחושות במועדון לא פשוטות ומבינים כי כדי להשאר בליגה העונה יהיה עליהם לגלות יכולת גבוהה בהרבה מזאת שהציגו בשבועות האחרונים. מאיר טפירו לא קלע בשבוע שעבר נגד עירוני נהריה, לראשונה העונה, ולא קלע בספרות כפולות בכלל בסיבוב השני, כשקרית גת תצטרך יכולת שיא שלו אם ברצונם להדהים את אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully